Thumps up :D
Bare mistænkelig når klubben nu har meldt så kraftigt ud at de vil bruge de unge og man så slipper en som før har haft et okay potentiale.
Men jo Simonsen kan bruges i begge sider og Abse har også spillet der.
Bare mistænkelig når klubben nu har meldt så kraftigt ud at de vil bruge de unge og man så slipper en som før har haft et okay potentiale.
Men jo Simonsen kan bruges i begge sider og Abse har også spillet der.