Snak

Mere indhold efter annoncen
Nææ, vi mangler at en af vores spillere laver noget ekstraordinært.

Både Villa, Pedro, Xavi og Iniesta er fuldt ud i stand til at kunne gøre det
+ Daniel Alves iøvrigt. PEDRO GOOOAL!
Nej han har fået ekstra ferie, men er på stadion.... HVOR ER DET VIGTIGT PEDRO. selv om alves nok burde havde skudt selv
KLASSE mål af Pedro. Ham og Dani Alves har virkelig spillet helt fantastisk i denne kamp.
Han er fandme dejlig ham Thiago
Jeg kan ærlig talt ikke forstå den her hetz mod lesbiske. Jeg er en kæmpe fan af deres film
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Meget ja. Personligt kunne jeg godt tænkte mig at se ham som frisparksskytte (Ihvertfald idag hvor hverken Villa eller Xavi tilsyneladende har indstillet sigtekornet.
Emilfu: Af de 4 du nævnte, skal mindst 2 af dem streges over. Pedro og tildels Alves vil jeg give dig ret i...
Well, Villa, Iniesta og Xavi kan vel levere det ekstraordinære? Pedro er bare voldsomt effektiv når han har selvtillid. (Hvad er han oppe på nu, 8 scoringer i La Liga?) Og Alvés er lidt spøjs. Den ene kamp rammer hans indlæg det hele, den anden rammer han ikke en skid. Han er dog næsten altid med til at presse modstanderens højreside i uhørt grad.
Why dont you ask him? Because he doesnt row He doesnt ROW? No, he DOESNT row. Ah. I see what you mean.
Nu bliver det farligt...
Jeg har været Barcafan længere end dig!
Puha. At give Abidal en albue i hovedet. Modigt, meget meget modigt!
Annonce