http://www.youtube.com/w…r_embedded#! - Tjek Thiagos indsats mod Levante. Læg især mærke til 3:20 hvor han lægger op til Pedros chance på overliggeren. Jeg tror virkelig han bliver sindssyg.
Wenger plejer at være ret pjattet med Barcas talenter. Han har allerede vist interesse for Oriol Romeu. Derudover tror jeg også City ville være potentielle købere. Og noget helt andet er. Hvorfor i alverden skulle han sælges?
\"Since 1990 the backpass rule
Has been taken away from Liverpool
And since that date they\'ve had to wait.
So let\'s sing them a song that they fucking hate.
23 years.........Fuck all\"