Snak

Mere indhold efter annoncen
Tak Emilfu.

Jeg ved det jo egentligt godt, men man har altid lidt bange anelser.
FCB
Puyol, Pique, Messi og Afellay er alle blevet udtaget til holdets næste kamp imorgen aften imod Athletic Bilbao.

http://www.youtube.com/w…r_embedded#! - Tjek Thiagos indsats mod Levante.
Læg især mærke til 3:20 hvor han lægger op til Pedros chance på overliggeren.
Jeg tror virkelig han bliver sindssyg.
Men har Real Madrid brug for endnu en central midtbanespiller ?
Kopieret fra Liverpool-tråden d. 17. maj 2025 : "Her fra skal i øvrigt lyde et tillykke og et tak til Barcelona for at redde fodbolden."
Hvorfor blander du Real madrid ind i det Nick?
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Hvor skulle Thiago ellers ende ?
Kopieret fra Liverpool-tråden d. 17. maj 2025 : "Her fra skal i øvrigt lyde et tillykke og et tak til Barcelona for at redde fodbolden."
Getafe, Arsenal, Besiktas og AGF?
"Vi er bare ikke bedre"
Det var Getafe I slog i aftes, Redondo69.
Kopieret fra Liverpool-tråden d. 17. maj 2025 : "Her fra skal i øvrigt lyde et tillykke og et tak til Barcelona for at redde fodbolden."
Hvor skulle Thiago ellers ende ?

Wenger plejer at være ret pjattet med Barcas talenter. Han har allerede vist interesse for Oriol Romeu.
Derudover tror jeg også City ville være potentielle købere.
Og noget helt andet er. Hvorfor i alverden skulle han sælges?
Fordi man fattes penge?
\"Since 1990 the backpass rule Has been taken away from Liverpool And since that date they\'ve had to wait. So let\'s sing them a song that they fucking hate. 23 years.........Fuck all\"
Annonce