Snak

Mere indhold efter annoncen
5-0...
Jeg glæder mig nu til at se vores nyindkøb få lidt spilletid i 2.halvleg
tør øjnene og snup en kiks
Cabra: Jeg holder ikke med Barca. Skulle jeg endelig vælge, så ville valget klart falde på Madrid.
5-0...
Er der ikke en motorvej i nærheden du kan hoppe ud og lege lidt på? Please?
Mere indhold efter annoncen
Annonce
@ Toftlund

4-1...
Cabra: Jeg holder ikke med Barca. Skulle jeg endelig vælge, så ville valget klart falde på Madrid.
Lad ham nu bare være. Han får jo det ud af det han ønsker.

Kunne godt tænke mig at se Afellay på banen i 2. halvleg, selvom det ikke er den bedste kamp at tage chancer i.

Kommentatoren er gået hen og blevet engelsk nu. Kan godt anbefale at gøre brug af Veetle, selvom jeg ikke må smide linket herinde. Selvom man smider det op på en 46" skærm, så er billedet godt.
Zlatan doesn\'t do auditions
Kan ikke forestille mig at der går lang tid før vi bringer os foran, vi kommer tættere og tættere på.
Zlatan doesn\'t do auditions
Det er mig en gåde han ikke er smidt ud for længst. Eller, okay, ny IP´n shit.

Jeg tror BIlbao napper den her.
Why dont you ask him? Because he doesnt row He doesnt ROW? No, he DOESNT row. Ah. I see what you mean.
HAHA!!! Abidal!

"Looks like he should maybe cut down on the Gatorade, blue tongue for the Barcelona defender"
Zlatan doesn\'t do auditions
Annonce