Snak

Mere indhold efter annoncen
Det er et historisk øjeblik! :-)
\"zzzZZzzZzz...\"
For fanden da Abidal. Denne aften er legendarisk. Først scorer Best hattrick for Newcastle og nu scorer Abidal fandme. For fanden det er klasse og sgu et lækkert tidspunkt han vælger at score sit første mål nogensinde på.
Klub top 3: Newcastle,............................... Barcelona Spiller top 3: Ronaldo(fede), Ronaldinho, Romario
Når Abidal scorer ved man det bliver en god sæson


Hr U

Så er det tid til en hyldest overskrift til Abidal
Jeg kan ærlig talt ikke forstå den her hetz mod lesbiske. Jeg er en kæmpe fan af deres film
Det er startskudet til året hvor Abidal kommer til at vinde Ballon d´or .
Jeg har været Barcafan længere end dig!
Fuck hvor er det stort. Tillykke til yndlings franskmanden. Han er snart mere målfarlig end Benzema
Mere indhold efter annoncen
Annonce
RIIIIIIIIIIIIIIOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOT!
Why dont you ask him? Because he doesnt row He doesnt ROW? No, he DOESNT row. Ah. I see what you mean.
Det var iøvrigt ret køligt sat ind af Abidal, det lignede ikke at det kun var hans 2. mål siden han blev professionel.

FUCK.
Zlatan doesn\'t do auditions
Abidal knepper Bilbao
Jeg kan ærlig talt ikke forstå den her hetz mod lesbiske. Jeg er en kæmpe fan af deres film
Tilgengæld knepper Villa absolut intet.
Zlatan doesn\'t do auditions
Debut til Afellay.
Zlatan doesn\'t do auditions
Annonce