Han kneppede da Real Madrid godt og grundigt
Snak
ons 5. jan 2011
Men han har skudt med løst hertil aften.
Heldigvis fik det ikke nogen betydning.
Heldigvis fik det ikke nogen betydning.
Zlatan doesn\'t do auditions
ons 5. jan 2011
Set over begge kampe var det en meget billig baggrund Barcelona gik vidre på. Bilbao blev frarøvet kvartfinalerne pga. dommeren i aften. Ufortjent, men nyd det så længe det vare...
Cabra: Jeg holder ikke med Barca. Skulle jeg endelig vælge, så ville valget klart falde på Madrid.
ons 5. jan 2011
Abidal kan godt rende ind i en stime nu.
Nå, Bilbao kunne ikke holde Barca fra at score, og kunne selv score maks. en gang.....det holdt da meget godt - he he.
Nå, Bilbao kunne ikke holde Barca fra at score, og kunne selv score maks. en gang.....det holdt da meget godt - he he.
Kopieret fra Liverpool-tråden d. 17. maj 2025 :
"Her fra skal i øvrigt lyde et tillykke og et tak til Barcelona for at redde fodbolden."
ons 5. jan 2011
Han kneppede da Real Madrid godt og grundigt
Måske du mener dig selv, godt og grundigt.
Cabra: Jeg holder ikke med Barca. Skulle jeg endelig vælge, så ville valget klart falde på Madrid.
ons 5. jan 2011
Hvor er du nuser.
Hvad lavede dommeren af fejl i aftenens kamp? Bilbao fik da igennem hele kampen lov til at save en lang række spillere fra Barcelona over.
Hvad lavede dommeren af fejl i aftenens kamp? Bilbao fik da igennem hele kampen lov til at save en lang række spillere fra Barcelona over.
Zlatan doesn\'t do auditions
ons 5. jan 2011
@ Cabra
For en gang skyld i dit liv, så prøv at tage dine blå/røde briller af...
For en gang skyld i dit liv, så prøv at tage dine blå/røde briller af...
Cabra: Jeg holder ikke med Barca. Skulle jeg endelig vælge, så ville valget klart falde på Madrid.
ons 5. jan 2011
Madridista.dk kører en kampagne mod spanske dommere for tiden, hvor de udfra statistikker argumentere for at Madrid bliver bortdømt og barca bliver forgyldet af dommere.
Længe har jeg undret mig over den manglende professionalisme på den danske real-madrid side, men det der er tåbeligt.
Længe har jeg undret mig over den manglende professionalisme på den danske real-madrid side, men det der er tåbeligt.
Banned af en korrupt moderator . Bold.dk mods-team er en flok tøser med tungen langt op i røven på PL-fans