Snak

Mere indhold efter annoncen
Jeg har først lige set målet nu. Kæft hvor er det lækkert sparket ind.

Jubelscenerne var iøvrigt helt fantastiske. Kæft hvor har han fortjent den scoring.

Men det var dommeren ZyP. Lad os se hvad der sker.

Jeg er iøvrigt stor fan af din signatur. Mon ikke han ryger i første eller anden runde i en masse fantasy ligaer næste sæson


Ja, jeg kunne forstille mig at man straffer hårdere fordi det var en dommer. Men i princippet burde det ikke være mindre ulovligt at kaste efter spillere.

Jamaal Charles var min helt store fidus i år, jeg valgte ham i anden runde. Jeg tror jeg vil prøve kræfter mig bolds liga til næste sæson, hvis der altså er plads.
- Som et træ der ikke vil brænde Ligesom en by vokser vi sammen På en pude i ly for larmen Får et billede skiftet ramme
Haha, så lige målet igen. Det troede jeg aldrig jeg skulle opleve.

Og nemt at finde, det var det! "Abidal Goal" er nok. Man behøver vist ikke differentiere så meget...

Edit: Hvad søren Cabra, du er blevet citeret i en profil. Budskabet er ca. lige så fornuftigt som ham der citerer dig...
Why dont you ask him? Because he doesnt row He doesnt ROW? No, he DOESNT row. Ah. I see what you mean.
Min store fidus var Lesean McCoy+ Roddy White. Jeg havde taget Ryan Grant i 2.runde, men det han blev skadet hentede jeg LaGarette Blount. Og var generelt heldig med mine pickups hele vejen igennem
Det fedeste ved fejringen er klart Abidals helt blå tunge. http://www.youtube.com/w…lX1nweZhlX0
Zlatan doesn\'t do auditions
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Morten Bruun som medkommentator på flere kampe, tak. Claus Thomsen ved tydeligvis intet om spansk fodbold, og hvor er det dog nice at høre ham brøle "JA!", da Llorente udligner.

I øvrigt, nogle der kan finde odds på Abidal som vinder af Pichichien og The Golden Shoe? 2 mål pr. resterende ligakamp burde vel kunne klare det.
FC Barcelona
http://www.whoateallthep…K.eps6_.jpg

Slet ikke dårligt hvis det er vores nye udebanetrøje.
Budskabet er ca. lige så fornuftigt som ham der citerer dig... ¨

Hehe. Jeg er kommet i godt selskab. Tillykke med den videre deltagelse.
Hej alle Barca fans. se min blog www.elcampnou.wordpress.com.
Interesseret? Kontakt mig på jaber89@gmail.com
Kun hvis du laver et ordentlig link.

Hil Abidal!
Annonce