Snak

Mere indhold efter annoncen
Min store fidus var Lesean McCoy+ Roddy White. Jeg havde taget Ryan Grant i 2.runde, men det han blev skadet hentede jeg LaGarette Blount. Og var generelt heldig med mine pickups hele vejen igennem

Jeg var ikke klarover at Lesean McCoy havde et så stort potentiale og Roddy White i følge mig ligaen bedste reciver. Fantastiske hænder og fødder.
Jeg er lidt overrasket over du havde taget Ryan Grant, jeg synes han har en kedelig tendens til at fumble meget.
- Som et træ der ikke vil brænde Ligesom en by vokser vi sammen På en pude i ly for larmen Får et billede skiftet ramme
LaLiga banned og mål af Abidal. Sikke en aften!
Oh hvilken gave! Men så må modratorne da også liiiiige tage det blå/røde briller af!!!11

Jeg forventer dog at se ham igen om en uges tid. Noget ala "LosCanales Del Kims - cuando comes con frivolodad"
Why dont you ask him? Because he doesnt row He doesnt ROW? No, he DOESNT row. Ah. I see what you mean.
Undskyld
Du ved godt, at mods kan se din IP-adresse, og derfor kan jagte dig ned til evig tid? Er det virkelig det hele værd, hvis ikke man kan etablere sig som bruger? Måske bedre med en lille pause, indtil der lige er faldt ro på igen, for du skal sikkert nok være velkommen her en anden - og senere - gang.

PS: I det mindste kunne du have forsøgt at mystificere dig lidt mere, end blot at være forfaldet til det der Canales-trip.
En gyser er at holde med flagermus og ulve. Følg med på Twitter (@VCF__Nordic) & podcast (Valencia Weekly). https://soundcloud.com/valenciaweekly
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Canales er min numero uno. så hvorfor ikk´
Og kom egentlig kun får at fortælle jeg holder en lang pause, og kommer tilbage på en ordentlig og respektabel måde en anden gang.
Eller måske slet ikke? Fagre nye verden, der er mange muligheder.
Why dont you ask him? Because he doesnt row He doesnt ROW? No, he DOESNT row. Ah. I see what you mean.
Hvordan mon det ville blive modtaget i Arsenal tråden?
http://www.metro.co.uk/s…m-barcelona
Zlatan doesn\'t do auditions
Interesseret? Kontakt mig på jaber89@gmail.com
Jaber, det er fint du har en blog du gerne vil reklamere for, men det der er sgu mere spam end hvad godt er.

Du linkede jo også til siden igår...

Annonce