Med tilgangen af Afellay, og en Thiago som ser ud til at være klar til førsteholdet, virker det tåbeligt at smide penge efter Nasri, eller Cesc. Hvis man gør det kan det kun betyde at Rossel har overdrevet de økonomiske problemer endnu mere end man kunne forvente, og klubbens økonomi er sund nok til at smide penge efter spillere man ikke har synderlig brug for.
Det kunne også bare være den Britiske presse, som efterhånden er notorisk kendt for at opdigte underlige transferhistorier relaterende til spansk fodbold, der har været kreative .. Ellers, hvis man skal være lidt konspiratorisk, kunne det være Barca ledelsen der har sat gang i nogle rygter for at "unsettle" Nasri forud for Champions Leage opgøret ..
Uanset hvad tror jeg ikke man skal lægge så meget i rygtet - medmindre Barca´s økonomi er overordentlig sund!
Det kunne også bare være den Britiske presse, som efterhånden er notorisk kendt for at opdigte underlige transferhistorier relaterende til spansk fodbold, der har været kreative .. Ellers, hvis man skal være lidt konspiratorisk, kunne det være Barca ledelsen der har sat gang i nogle rygter for at "unsettle" Nasri forud for Champions Leage opgøret ..
Uanset hvad tror jeg ikke man skal lægge så meget i rygtet - medmindre Barca´s økonomi er overordentlig sund!