Abidal har fået smag for det. Deportivo spiller godt - jeg kunne godt bruge det 0-2 mål snart. Jeg har fået nok spænding for denne uge; med Bilbao kampen ..
Snak
lør 8. jan 2011
Stærkt af Messi!
Iøvrigt burde et sådant professionelt frispark vi lige så straffes med et ordentligt nyreslag, foruden det gule kort.
Iøvrigt burde et sådant professionelt frispark vi lige så straffes med et ordentligt nyreslag, foruden det gule kort.
Redigeretlør 8. jan 2011
Haha kommentatoren kaldte lige Valeron for en gammel kælling.
Han mente formentlig kending, men han sagde det forkert.. (Uden han dog selv lagde mærke til det)
Han mente formentlig kending, men han sagde det forkert.. (Uden han dog selv lagde mærke til det)
lør 8. jan 2011
Pedros fejlprocent må ligge på ca. 85.
Mon ikke det er på tide at tage Afellay nærmere i øjesyn.
Mon ikke det er på tide at tage Afellay nærmere i øjesyn.
Kopieret fra Liverpool-tråden d. 17. maj 2025 :
"Her fra skal i øvrigt lyde et tillykke og et tak til Barcelona for at redde fodbolden."
Redigeretlør 8. jan 2011
Iniestas 5. mål i sæsonen.
Han er jo efterhånden en regulær måltyv.
Ohh Pedro, det er fandme også et klasse angreb.
Depor bliver jo gennempulet i meget høj grad.
Han er jo efterhånden en regulær måltyv.
Ohh Pedro, det er fandme også et klasse angreb.
Depor bliver jo gennempulet i meget høj grad.
lør 8. jan 2011
Stor kamp af både Adriano og Mascherano, der begge viser, at de har magtet at tage skridtet til Barca.
Kopieret fra Liverpool-tråden d. 17. maj 2025 :
"Her fra skal i øvrigt lyde et tillykke og et tak til Barcelona for at redde fodbolden."
lør 8. jan 2011
Ja. Især Mascherano spillede en framragende kamp og satte nærmest ikkeen fod forkert.
Hurtig boldomgang og sikre vendinger.
Hurtig boldomgang og sikre vendinger.