Snak

Mere indhold efter annoncen
Abidal har fået smag for det. Deportivo spiller godt - jeg kunne godt bruge det 0-2 mål snart. Jeg har fået nok spænding for denne uge; med Bilbao kampen ..
Jamen dog, Messi.
Stærkt af Messi!

Iøvrigt burde et sådant professionelt frispark vi lige så straffes med et ordentligt nyreslag, foruden det gule kort.
Haha kommentatoren kaldte lige Valeron for en gammel kælling.

Han mente formentlig kending, men han sagde det forkert.. (Uden han dog selv lagde mærke til det)
Pedros fejlprocent må ligge på ca. 85.

Mon ikke det er på tide at tage Afellay nærmere i øjesyn.
Kopieret fra Liverpool-tråden d. 17. maj 2025 : "Her fra skal i øvrigt lyde et tillykke og et tak til Barcelona for at redde fodbolden."
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Ser desværre ikke ud til, at Afellay kommer ind lige med det samme.
Iniestas 5. mål i sæsonen.

Han er jo efterhånden en regulær måltyv.

Ohh Pedro, det er fandme også et klasse angreb.

Depor bliver jo gennempulet i meget høj grad.
Stor kamp af både Adriano og Mascherano, der begge viser, at de har magtet at tage skridtet til Barca.
Kopieret fra Liverpool-tråden d. 17. maj 2025 : "Her fra skal i øvrigt lyde et tillykke og et tak til Barcelona for at redde fodbolden."
Ja. Især Mascherano spillede en framragende kamp og satte nærmest ikkeen fod forkert.
Hurtig boldomgang og sikre vendinger.
Abidal og Adriano var i mine øjne kampens bedste, jeg frygtede lidt hvad der ville ske uden Xavi og Alves (Helt uden grund)
Annonce