Marca skriver at FC Barcelona skylder:
€12m til Koeman
€4m til Setien
Et ukendt beløb til Valverde
€63.5m i lønninger til spillere/tidligere spillere
+€100m i transfers de ikke har betalt af endnu til Dortmund, Liverpool og Atletico Madrid for Coutinho, Griezmann og Dembele.
Hvordan har Barcelona overlevet konkurs? Jeg forstår nada af sagaen.
Hvorfor låner de penge af Xavi så de kan købe ham fri? De ender jo med at skylde ca. €3m til Xavi så....
€12m til Koeman
€4m til Setien
Et ukendt beløb til Valverde
€63.5m i lønninger til spillere/tidligere spillere
+€100m i transfers de ikke har betalt af endnu til Dortmund, Liverpool og Atletico Madrid for Coutinho, Griezmann og Dembele.
Hvordan har Barcelona overlevet konkurs? Jeg forstår nada af sagaen.
Hvorfor låner de penge af Xavi så de kan købe ham fri? De ender jo med at skylde ca. €3m til Xavi så....
Success is temporary loyalty is forever
PS: Tag en tur i skoven 🌲 med Bo Henriksen når du er gnaven.