Snak

Mere indhold efter annoncen
Marca skriver at FC Barcelona skylder:

€12m til Koeman
€4m til Setien
Et ukendt beløb til Valverde

€63.5m i lønninger til spillere/tidligere spillere

+€100m i transfers de ikke har betalt af endnu til Dortmund, Liverpool og Atletico Madrid for Coutinho, Griezmann og Dembele.

Hvordan har Barcelona overlevet konkurs? Jeg forstår nada af sagaen.

Hvorfor låner de penge af Xavi så de kan købe ham fri? De ender jo med at skylde ca. €3m til Xavi så....
Success is temporary loyalty is forever PS: Tag en tur i skoven 🌲 med Bo Henriksen når du er gnaven.
Nu er jeg ikke Barcelona Fan, men jeg ved at Xavi elsker klubben så meget, at han selv har lagt ca.19 mio kroner ad egen lomme for at hjælpe Barcelona ud ad krisen...
Det kalder jeg sq ægte klubfølelse, alt respekt til Xavi herfra Cityzen :)
https://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/udenlandsk_fodbold/spanskfodbold/medie-betaler-19-millioner-for-at-blive-barcelona-traener/8957879
Det kalder jeg sq ægte klubfølelse, alt respekt til Xavi herfra Cityzen :)


Hvorfor er det vigtigt at pointere, at du er en Cityzen? Man kan vel ikke være i tvivl, når man ser dit brugernavn, så du behøver ikke at koble City ind i hver eneste sætning og især ikke i tråde, der absolut intet har at gøre med City.
“Football is the most important of the least important things in life” -Jürgen Klopp.
Midt i det fortsatte resultatmæssige mørke er det trods alt et lyspunkt, at endnu en ungdomsspiller lader til at være brudt igennem på holdet; Nico.

Som i øvrigt er søn af Deportivo-legenden Fran.
Kopieret fra Liverpool-tråden d. 17. maj 2025 : "Her fra skal i øvrigt lyde et tillykke og et tak til Barcelona for at redde fodbolden."
Og her er en transfer, der lyder meget realistisk; Bakumbu.

30 år og spiller i Geoijan i Kina, men har kontraktudløb til januar, hvorfor han kan komme til hjælp på en fri transfer. Klubben skulle allerede forhandle med spilleren.

Med Kun Agüero ude i længere tid med hjerteproblemer - og måske karrierestop, og Luuk de Jong totalt droppet og på vej hjem til PSV, er der god plads til Bakumbu i angrebskæden.

Jeg husker ham fra Villarreal, hvor han var et særdeles giftigt bekendtskab.
Kopieret fra Liverpool-tråden d. 17. maj 2025 : "Her fra skal i øvrigt lyde et tillykke og et tak til Barcelona for at redde fodbolden."
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Man skulle arbejde kraftigt på Marcelo Brozovic fra Inter, der er transferfri til sommer.

Kroaten er 28 år, og vil i mine øjne kunne være en af de 4 - 5 støttespillere på toppen af deres karriere, som de unge spillere mangler.

Brozovic vil kunne udfase Busquets, hvorved der er rum for, at De Jong kan spille den bagerste midtbane, som forhåbentlig vil bevirke, at hollænderen for alvor vil kunne svinge taktstokken på holdet.
Kopieret fra Liverpool-tråden d. 17. maj 2025 : "Her fra skal i øvrigt lyde et tillykke og et tak til Barcelona for at redde fodbolden."
For helvede. Nu har Pedri fået et tilbagefald, og er ude endnu en måned.
Det er kun forventeligt.
Kopieret fra Liverpool-tråden d. 17. maj 2025 : "Her fra skal i øvrigt lyde et tillykke og et tak til Barcelona for at redde fodbolden."
Ligesom det også kun var forventeligt, at Pedri ville vinde Golden Boy-trofæet.
Kopieret fra Liverpool-tråden d. 17. maj 2025 : "Her fra skal i øvrigt lyde et tillykke og et tak til Barcelona for at redde fodbolden."
Nicos far er Fran? Husker ham tilbage fra Super Depor-tiderne, de havde sgu et af de bedre hold.
Annonce