Snak

Mere indhold efter annoncen
Håber ikke på ham Brozovic - har set ham en del hos Inter, stabil og dygtig boldflytter, ikke så meget andet. Er heller ikke så sikker på at Busquets har brug for at blive udfaset lige med det første. I det hele taget - midtbanen er ikke problemet, centerangriberen er! Højre back nok også - vi må se om Alves er andet end en humørbooster, Mingueza er virkelig ikke god nok. Dest? Talentet er stort, men han virker indimellem ufokuseret og ikke disciplineret nok. Mht venstre back: Alba har mistet den cutback-aflevering til Messi og virker træt i sit spil, modløs. Balde? Hmm.
Man skal nok sætte sit fortsat deltagelse på Dembélé, kan simpelthen ikke se andre der vil kunne gøre noget mod Bayern.

Det er vel i dag de her "flops" skal bevise at det har været uheld at de ikke har slået igennem endnu.
Dembélé har godt nok været pivringe mens Abde har udfordret gang på gang. Luuk de Jong ved sgu ikke hvad jeg skal sige efterhånden...
..
Jeg mødte en pige fra Smilets By- og hun var ordentlig G ..
Imponerende at bare lukke to mål så hurtigt.
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Ferran Torres er kun detaljer fra at være på plads, Chelsea skulle have budt 30 mill. euro for Dest, Dembélés kontraktforlængelse ser også ud til at lykkes, Mazraoui er et realistisk håb allerede her til januar og flere Pr. League-klubber spørger på Lenglet.

Vintersolhverv.
Kopieret fra Liverpool-tråden d. 17. maj 2025 : "Her fra skal i øvrigt lyde et tillykke og et tak til Barcelona for at redde fodbolden."
Dejlig handel med Torres. Synes han har et enormt potentiale.
Et bytte mellem Dest og Mazraoui kunne være godt, og endda med overskud. Følger Ajax ret meget, og har egentlig altid syntes at man hentede den forkerte back derfra da Dest kom til.

Nu skal vi bare have Pedri og Fati tilbage, så begynder det at ligne noget.

Hvad tænker i der er op og ned i AC/de Ligt sagen? Personligt hælder jeg nok lidt til AC, men det er primært baseret på økonomi.
Mazraoui har kontraktudløb til sommer, og en byttehandel med Dest er derfor uinteressant, eftersom Ajax vil skulle betale et alt for stort beløb efter deres normale standarder.

Jeg hælder klart til de Ligt, også selvom transferen er økonomisk voldsom. Der skal en ny leder ind for Piqué, og til den rolle er AC simpelthen ikke dygtig nok. Til en så central placering på holdet, og så mange år frem, skal den helt rigtige hentes ind, og i det perspektiv er de Ligt et langt større potentiale.
Kopieret fra Liverpool-tråden d. 17. maj 2025 : "Her fra skal i øvrigt lyde et tillykke og et tak til Barcelona for at redde fodbolden."
AC ville i min optik være bedre valg, mindre pres og forventning og hvis det skulle gå galt kan man skippe ham videre, hans teknik og ageren på banen er bedre hvis man vil køre noget som minder om tiki-taka med Xavi.

Edit: AC kan også spille i def.midt. hvis det bliver nødvendig med alle de skader.

Vil nok mene venstreback er mere nødvendig at forstærke med en afløser i fremtiden for Alba end man skifter højrebacken.
Mazraoui har kontraktudløb til sommer, og en byttehandel med Dest er derfor uinteressant, eftersom Ajax vil skulle betale et alt for stort beløb efter deres normale standarder.


Det var nu heller ikke ment som et bytte med netop Ajax, men bare at Barca fik en 1:1 erstatning og penge på kontoen.

Annonce