Lækkert at Luuk har steppet op de seneste par kampe .. Jeg var også begyndt at have ondt af ham med at alle synes han var nederen og buhede af ham på Camp Nou .. Han virker som et nice individ ..
Og plus at han leverer noget ingen af de andre angribere giver .. Han skal nutellavis aldrig være starter når alle er klar men i mine flotte øjne vil jeg ikke have noget i mod at kunne smide ham ind som evt. plan ´B´ et par år ..
Og plus at han leverer noget ingen af de andre angribere giver .. Han skal nutellavis aldrig være starter når alle er klar men i mine flotte øjne vil jeg ikke have noget i mod at kunne smide ham ind som evt. plan ´B´ et par år ..
Jeg mødte en pige fra Smilets By- og hun var ordentlig G ..