Men Dembélé er vel ikke skurken ..? Barça havde da ikke nogen problemer da han skabte sig i Dortmund .. Og hvad skylder han egentlig Barça ..? Han er vokset op i Frankrig, flyttet som ung til Tyskland og er vel lokket til klubben med løfter om at spille i en af verdens bedste klubber, med verdens bedste spiller og mon ikke også det var forventet at hans løn ville stige igen ved næste lønforhandling .. Det er de færreste der går ned i løn som 24årig, ligegyldigt hvor godt man tjener ..
I øjeblikket er Barça ikke engang en af Spaniens bedste, den bedste spiller er over alle bjerge og han løn skal reduceres .. Jeg forstår ham ..
I øjeblikket er Barça ikke engang en af Spaniens bedste, den bedste spiller er over alle bjerge og han løn skal reduceres .. Jeg forstår ham ..
Jeg mødte en pige fra Smilets By- og hun var ordentlig G ..