@ hts .. Dit pragfulde individ .. Bare for en god ordens skyld var det selvfølgelig ikke myntet på det dine flotte fingre havde skrevet, men jeg synes når jeg læser kommentarerne til ham at han får en lidt hårdere medfart end jeg er enig i ..
Det er som at se et par der er ved at slå op hvor der bliver kastet lidt mudder inden, skønt at være vidne til på sidelinjen .. Hvem kan ikke lide lidt drama ..?
Det er som at se et par der er ved at slå op hvor der bliver kastet lidt mudder inden, skønt at være vidne til på sidelinjen .. Hvem kan ikke lide lidt drama ..?
Jeg mødte en pige fra Smilets By- og hun var ordentlig G ..