Snak

Mere indhold efter annoncen
Dest og De Jong ringe indhops.
Dest og Abde har godt nok været ringe indtil videre.
Flydende angrebsspil, et hav af chancer og lækre detaljer. Man mindes Peps 2011 hold...

Nå, men der var 3 point. Dejligt

Adama var virkelig spændende da han forlod Klubbernes Klub for en håndfuld år siden- ikke så meget længere ..

For 3år siden spillede Braithdog og Adama sammen i Middlesborough, og uden at have set så mange kampe, hvis nogen overhoved, med dem fra den tid vover jeg alligevel den påstand at jeg havde fået et løftet øjenbryn, eller måske endda et ommøbleret ansigt, hvis jeg under en våd aften i det nordengelske havde påstuleret at de ville være holdkammerater i Barça et par år senere ..
Jeg mødte en pige fra Smilets By- og hun var ordentlig G ..
Arhh, det er lidt for gakket skrevet, Hr. Undertegnede.

Adama-handlen er i orden økonomisk; lån, minimal løn, lav senere købspris og han har stort videresalsgspotentiale - mange store PRL-klubber har haft ham i kikkerten.

Jeg er stensikker på, at når truppen igen er oppe på normalt niveau, vil der stadig være plads til Adama - se selv hvor sikker han er i Luis Enrisues landsholdstrup.

Pga. de interne spanske FFP-regler har man meget minimal manøvremulighed lige nu. Derfor er det nærmest genialt, at man uden salg eller spilleres lønnedgange stadigvæk kan tilknytte en spiller af Adamas kaliber.

Og forstærker man ikke truppen tilstrækkeligt, vil CHL-kvalifikation balancere på en knivsæg henover foråret. Adama vil være en klar forstærkning i forh. til dette mål.

Jeg er yderst tilfreds med tilføjelsen - både på kort og lang sigt.

Og prøv lige at se de arme; Adama vil kunne smadre spillere som Zlatan og Lukaku uden at blinke med øjnene.
Kopieret fra Liverpool-tråden d. 17. maj 2025 : "Her fra skal i øvrigt lyde et tillykke og et tak til Barcelona for at redde fodbolden."
Mere indhold efter annoncen
Annonce
@NickRomano er Ferran Torres faldet godt til hos jer?
Jeg fandt senere ud af at Torres er kærester med datter af Landstræner Luis Enrique. Og nu bosat i Barcelona. Jeg undrede mig meget over hvorfor Torres havde så travlt med at komme væk fra City.
Jeg tror, at det går vældig fint - der har i alle tilfælde ikke stået andet.

Han er jo også havnet i en trup med en masse kammerater fra landsholdet, hos kæresten og i sit hjemland med dets modersmål.
Kopieret fra Liverpool-tråden d. 17. maj 2025 : "Her fra skal i øvrigt lyde et tillykke og et tak til Barcelona for at redde fodbolden."
@NickRomano, så kan min klub kun takke Barcelona for alt den succes vi har på banen og så sandelig også for Txiki daglige arbejde på hovedkontoret. Derfor håber jeg at de gode forbindelser er at finde for begge klubber i fremtiden :)
Ja, det er godt med succes til filialen, og lillebror under man det altid godt.
Kopieret fra Liverpool-tråden d. 17. maj 2025 : "Her fra skal i øvrigt lyde et tillykke og et tak til Barcelona for at redde fodbolden."
@NickRomano, jeg har fulgt Barcelona tæt siden Michael Laudrup tiden specielt i CL og El Clasico. Det var længe før City selv blev en nyrig topklub og fristede tilværelsen i Championship og på Maine Road.
Jeg har jublet alle de gange Barcelona har slået Manchester United, Real Madrid og Bayern München i Cl.
Annonce