Jeg forstår hvad De mener Nicksi .. Og jeg plejer at synes at hvis noget er godt nok til Luis Enrique, så det sgu også godt nok til mig ..
Adama er jo en nice spiller, jeg tror de fleste har ´et eller andet´ for ham- der mangler bare lige dét .. Men Dembé mangler selvføleglig også lige det sidste, så jeg hører hvad dine fingre skriver og De har nutellavis ret i at det er begrænset hvad der kan hentes ind i januar uden nogen midler ..
Adama er jo en nice spiller, jeg tror de fleste har ´et eller andet´ for ham- der mangler bare lige dét .. Men Dembé mangler selvføleglig også lige det sidste, så jeg hører hvad dine fingre skriver og De har nutellavis ret i at det er begrænset hvad der kan hentes ind i januar uden nogen midler ..
Jeg mødte en pige fra Smilets By- og hun var ordentlig G ..