Snak

Mere indhold efter annoncen
Jeg forstår hvad De mener Nicksi .. Og jeg plejer at synes at hvis noget er godt nok til Luis Enrique, så det sgu også godt nok til mig ..

Adama er jo en nice spiller, jeg tror de fleste har ´et eller andet´ for ham- der mangler bare lige dét .. Men Dembé mangler selvføleglig også lige det sidste, så jeg hører hvad dine fingre skriver og De har nutellavis ret i at det er begrænset hvad der kan hentes ind i januar uden nogen midler ..
Jeg mødte en pige fra Smilets By- og hun var ordentlig G ..
Icardi måske på vej - det kunne være sjovt.

Og der er vel tilpas mange mål i ham til, at min. 4. pladsen kommer betragteligt tættere på.

Hellere Icardi end Aubameyang.
Kopieret fra Liverpool-tråden d. 17. maj 2025 : "Her fra skal i øvrigt lyde et tillykke og et tak til Barcelona for at redde fodbolden."
Spotify Nou Camp :) det skal man nok lige vende sig til at sige:)
Men lidt af en økonomisk aftale.
“Some people believe football is a matter of life and death, I am very disappointed with that attitude. I can assure you it is much, much more important than that.” Bill Shankly
Busquets, Pique og Eric Garcia har ikke noget at lave på den her bane.. de er sgu for ringe.
Hvad er Martins situation i Barca pt?

Er han 5/6 valg ?
Vestjyde, der er håbløst forelsket i EfB og Arsenal
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Braithwaites øjeblikkelige status er en sidsteplads efter Ferran Torres, Adama, De Jong, Memphis, Abde og Dembélé - Ansu Fati er skadet.

Braithwaite er dog handicappet af, at han først nu er på vej tilbage efter sin skade.
Kopieret fra Liverpool-tråden d. 17. maj 2025 : "Her fra skal i øvrigt lyde et tillykke og et tak til Barcelona for at redde fodbolden."
Europa League .. Det bliver fedt .. Jeg glæder mig .. UEFA-cuppen var jo en fed turnering med et fedt trofæ .. Jeg mindes stadig ærgerlsen over semifinalenederlaget til Liverpool for 20års parash siden siden hvor Heskey agerede højre dør .. Det var den aften fodbolden mistede sin uskyld ..

Det var et af de trofæer jeg helst ville se Barça stå med da jeg var på Jeres alder, så det kan passende være i år at de vinder det smukke trofæ, selvom jeg nutellavis er helt med på at turneringen ikke er hvad den var .. Men nu er de der og så skal den selvfølgelig vindes .. Hurra ..!
Jeg mødte en pige fra Smilets By- og hun var ordentlig G ..
Kom så Barcelona rigtig god kamp herfra. Jeg holder selvfølgelig med Barcelona :)
Fin kamp igår .. Man får helt lyst til at sutte lidt dejlig morgenrøv ..
Jeg mødte en pige fra Smilets By- og hun var ordentlig G ..
Ilaix Moriba.. gad vide hvordan han har det med at lytte til sin agent.
Annonce