Her et et link...
https://www.ojoodehalcon.com.ar/jules-kounde-y-alexander-isak-los-nombres-que-se-disputan-el-real-madrid-y-el-barcelona-en-espana/
...og der er masse af andre links, der fortæller den samme historie.
Jeg kunne forestille mig, at man gik efter nogenlunde denne trup :
Backs : Mazraoui, Azpilicueta, D. Alves, Gayá
Centerforsvarere : Koundé, AC, Eric, Araújo
Midtbane : De Jong, Kessié, Nico, Pedri, Gavi, R. Puig
Angreb : Haaland, Dembélé, F. Torres, Adama, Ansu, Abde
I den forb. går jeg ud fra, at Trincao finaiserer Adama.
Det er ikke et spørgsmål om, hvorvidt jeg har ret, for jeg mener blot, at mine antagelser er baseret på, hvilke rygter jeg læser, og hvordan udviklingen med truppen lægger grundlaget for, hvilke spillere Xavi fremtidigt opererer med.
https://www.ojoodehalcon.com.ar/jules-kounde-y-alexander-isak-los-nombres-que-se-disputan-el-real-madrid-y-el-barcelona-en-espana/
...og der er masse af andre links, der fortæller den samme historie.
Jeg kunne forestille mig, at man gik efter nogenlunde denne trup :
Backs : Mazraoui, Azpilicueta, D. Alves, Gayá
Centerforsvarere : Koundé, AC, Eric, Araújo
Midtbane : De Jong, Kessié, Nico, Pedri, Gavi, R. Puig
Angreb : Haaland, Dembélé, F. Torres, Adama, Ansu, Abde
I den forb. går jeg ud fra, at Trincao finaiserer Adama.
Det er ikke et spørgsmål om, hvorvidt jeg har ret, for jeg mener blot, at mine antagelser er baseret på, hvilke rygter jeg læser, og hvordan udviklingen med truppen lægger grundlaget for, hvilke spillere Xavi fremtidigt opererer med.
Kopieret fra Liverpool-tråden d. 17. maj 2025 :
"Her fra skal i øvrigt lyde et tillykke og et tak til Barcelona for at redde fodbolden."