Snak

Mere indhold efter annoncen
Held og lykke og god vind i aftenens El Clasico :)
Pedri kan ikke roses nok.
Kæmpe kæmpe tillykke med El Clasico sejren over Real Madrid :)
Pedri skal endda have ros for at blive skadet på det helt rigtige tidspunkt.

Hvis Pedri havde haft den her form i Koemans sidste tid, havde det formentlig resulteret i en forlængelse af hollænderens karriere som cheftræner i Barca.

Det bliver ualmindeligt godt at få Ansu Fati tilbage også.


Andre betragtning ang. kampen igår


Araujo er et bæst
Barca bør forsøge at forlænge med Dembele endnu engang
Eric Garcia fortjener mere respekt end han bliver givet.
Vinicius skulle have gult for helt skamløst at smide sig
Ferran Torres mål til 0-3 er verdensklasse - Han burde nok have scoret et par mål mere dog.
Aubameyang er den 9´er vi har behov for lige nu




Real Madrid kommer til at gå en dyr tid i møde. Aldrende bærende spillere i Modric og Benzema, og yderst løntunge spillere på bænken som ikke gør en forskel i fx Hazard, Isco og Bale

Det er interesant, at der er så mange, der har et godt øje til Dembele under Xavi... den eneste forskel er vel, at han ikke er skadet hele tiden. IMO er han fortsat tangerende håbløs med enkelte glimt at brilliance - hans spild producent er vild - og han taber bolden i simple spilsekvenser, hvor selv B-Barca ville kunne gøre det bedre , men ja han har fået lidt slutprodukt trods alt.

Med andre ord - han skal så meget videre!
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Jeg ser godt nok også meget gerne en forlængelse.

Dembélé er stadig en usleben diamant, men er han i stand til at lægge yderligere på sit talent og måske endda blive mere driftsikker og stabil, har han et enestående potentiale og topniveau.

I dag har jeg gået og drømt lidt om, at miraklet sker, og Barca kan indhente Madrid, men ved et nærmere kig på tabellen, må det stå klart, at det ikke lader sig gøre.

Til gengæld er jeg ikke længere nervøs for ikke at slutte indenfor top-4.
Kopieret fra Liverpool-tråden d. 17. maj 2025 : "Her fra skal i øvrigt lyde et tillykke og et tak til Barcelona for at redde fodbolden."
Emil: enig - men både Isco og Bale har kontraktudløb nu her til sommer.

Har svært ved at tro at nogen vil købe Hazard med den indstilling han har vist sig at have.

PS: Tænk sig at de to mest løntunge i Barcelona i Dembele og Coutinho snart er fortid. Dembele - åh jeg magter ikke hvis de forlænger med den grådige mand - var det 200 mio om året han ville have plus 100 mio til sig selv og 100 til agenten?
Pedri er endnu engang helt absurd god.

Det mål der er vanvittigt.
Pedri bliver en kommende Ballan D´or winner ingen tvivl om det.
Helt igennem verdensklasse og fantastisk mål.
Pedri er alt hvad jeg elsker ved fodbold. Håber han bliver i barca hele sin karriere
Annonce