Snak

Mere indhold efter annoncen
Nu er der jo kommet styr på butikken, så er FC Barcelona den største traditionsklub i verden. Og der er ingen andre klubber, som matcher det. Derfor er der ingen grund at Pedri skulke forlade Camp Nou...
Pedri var den bedste midtbanespiller til EM sidste sommer; og han har kun lagt på siden.

Der er ingen grænser for, hvor god han kan blive...og ham afviste Madrid i sin tid, da de ikke så det store i ham.
Kopieret fra Liverpool-tråden d. 17. maj 2025 : "Her fra skal i øvrigt lyde et tillykke og et tak til Barcelona for at redde fodbolden."
@NickRomano
Det er da dagens Griner abgåebde Rwal Madrid. Se nu bare hvordan Pedri brilliere for Barcelona ;)
Der er sgu da ikke straffespark der… latterligt ringe dømt
Man håber jo efterhånden på AC når Eric Garcia laver sådan noget.
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Villarreal slår Bayern ud og Frankerfurt slår Barça ud, det småkke ved fobol ..
Jeg mødte en pige fra Smilets By- og hun var ordentlig G ..
Lige så godt det var i starten med Depay lige så dårligt er han blevet synes jeg nu, ligegyldigt front angriber, selv Braithwaite kan gøre mere ud af det.
Eric Garcia og Clement Lenglet skal aldrig spille sammen igen, forfærdeligt forsvarsspillere.
For pokker da også...
Det er godt at sådanne kampe ikke gælder mesterskabet. Ellers ville det se skidt ud :(
Fint start og forhåbentlig var det den lille down periode for den her sæson under Xavi.
Annonce