Nu er der jo kommet styr på butikken, så er FC Barcelona den største traditionsklub i verden. Og der er ingen andre klubber, som matcher det. Derfor er der ingen grund at Pedri skulke forlade Camp Nou...
Snak
man 4. apr 2022
Pedri var den bedste midtbanespiller til EM sidste sommer; og han har kun lagt på siden.
Der er ingen grænser for, hvor god han kan blive...og ham afviste Madrid i sin tid, da de ikke så det store i ham.
Der er ingen grænser for, hvor god han kan blive...og ham afviste Madrid i sin tid, da de ikke så det store i ham.
Kopieret fra Liverpool-tråden d. 17. maj 2025 :
"Her fra skal i øvrigt lyde et tillykke og et tak til Barcelona for at redde fodbolden."
man 4. apr 2022
@NickRomano
Det er da dagens Griner abgåebde Rwal Madrid. Se nu bare hvordan Pedri brilliere for Barcelona ;)
Det er da dagens Griner abgåebde Rwal Madrid. Se nu bare hvordan Pedri brilliere for Barcelona ;)
tors 14. apr 2022
Villarreal slår Bayern ud og Frankerfurt slår Barça ud, det småkke ved fobol ..
Jeg mødte en pige fra Smilets By- og hun var ordentlig G ..
man 18. apr 2022
Lige så godt det var i starten med Depay lige så dårligt er han blevet synes jeg nu, ligegyldigt front angriber, selv Braithwaite kan gøre mere ud af det.
man 18. apr 2022
Eric Garcia og Clement Lenglet skal aldrig spille sammen igen, forfærdeligt forsvarsspillere.
man 18. apr 2022
For pokker da også...
Det er godt at sådanne kampe ikke gælder mesterskabet. Ellers ville det se skidt ud :(
Det er godt at sådanne kampe ikke gælder mesterskabet. Ellers ville det se skidt ud :(