Yes flot mål af Aubameyang :)
Snak
søn 24. apr 2022
Hvordan fanden kan det straffespark imod Gavi ikke blive dømt? End ikke set igennem af VAR.
Den spanske dommerstand er dybt latterlig
Den spanske dommerstand er dybt latterlig
tors 19. maj 2022
Der er godt nok mange 9´ere, som jeg hellere vil have til klubben end Lewandowski.
Bevares, han er øjeblikkelig verdensklasse, men er omvendt også 33 år.
Håber, at man får lukket nogle af de kommercielle aftaler, som rygtes på vej, så man ikke fristes til at afhænde De Jong og på den anden side får nogle fremtidsvinklede indkøb på plads.
Bevares, han er øjeblikkelig verdensklasse, men er omvendt også 33 år.
Håber, at man får lukket nogle af de kommercielle aftaler, som rygtes på vej, så man ikke fristes til at afhænde De Jong og på den anden side får nogle fremtidsvinklede indkøb på plads.
Kopieret fra Liverpool-tråden d. 17. maj 2025 :
"Her fra skal i øvrigt lyde et tillykke og et tak til Barcelona for at redde fodbolden."
fre 20. maj 2022
Barca indhentede grundige oplysninger på Sterling inden vinter-transfervinduet, hvilket fik klubben til at trække sig fra et evnt. køb dengang.
Jeg tvivler på, at noget skulle have ændret sig.
Sterling er heller ikke noget alternativ til 9´eren som type, og til kanten har Alemany, Xavi & co. forlængst set sig lunest på Raphinha.
Jeg tvivler på, at noget skulle have ændret sig.
Sterling er heller ikke noget alternativ til 9´eren som type, og til kanten har Alemany, Xavi & co. forlængst set sig lunest på Raphinha.
Kopieret fra Liverpool-tråden d. 17. maj 2025 :
"Her fra skal i øvrigt lyde et tillykke og et tak til Barcelona for at redde fodbolden."
søn 22. maj 2022
Mon ikke Raphinha overvejede at hælde det straffe i dag forbi mål...
Paradoksalt, at han på den måde selv kan have forhindret sit klubskifte.
Paradoksalt, at han på den måde selv kan have forhindret sit klubskifte.
Kopieret fra Liverpool-tråden d. 17. maj 2025 :
"Her fra skal i øvrigt lyde et tillykke og et tak til Barcelona for at redde fodbolden."
søn 29. maj 2022
Tirsdag holder klubbens bestyrelse møde omkring bla. aftalen ned CVC samt delsalgene af Barca Store og Barca Corporate, som enkeltvis eller samlet skal sørge for, at der opnås finansiering til at truppen bliver opjusteret.
Der er ikke noget i vejen med Kessié eller A. Christensen, eller Azpilicueta, Marcos Alonso, Lewandowski og Kouboualy, men går styrkelsen af truppen - som med særligt de sidste 4 spillere nævnt, hovedsagligt over ældre spillere, synes jeg ikke, at man når en sammenhængskraft med de helt unge spillere, som der ellers er adskillige af.
Jeg vil gerne beholde De Jong, og Dembélé, samt forstærke truppen med spillere som Gayá, Koundé, Bernardo Silva, Raphinha, Marcos Llorente og eks. Morata, der alle kan bygge bro til de unge spillere.
Og tillykke til Real Madrid med CHL. Fuldt fortjent med den vej de har haft til titlen. Og dejligt at finesse, klasse og teknik kan knægte intensitet og boldpres og alt det verdens bedste, som PRL ikke alligevel helt står for.
Der er ikke noget i vejen med Kessié eller A. Christensen, eller Azpilicueta, Marcos Alonso, Lewandowski og Kouboualy, men går styrkelsen af truppen - som med særligt de sidste 4 spillere nævnt, hovedsagligt over ældre spillere, synes jeg ikke, at man når en sammenhængskraft med de helt unge spillere, som der ellers er adskillige af.
Jeg vil gerne beholde De Jong, og Dembélé, samt forstærke truppen med spillere som Gayá, Koundé, Bernardo Silva, Raphinha, Marcos Llorente og eks. Morata, der alle kan bygge bro til de unge spillere.
Og tillykke til Real Madrid med CHL. Fuldt fortjent med den vej de har haft til titlen. Og dejligt at finesse, klasse og teknik kan knægte intensitet og boldpres og alt det verdens bedste, som PRL ikke alligevel helt står for.
Kopieret fra Liverpool-tråden d. 17. maj 2025 :
"Her fra skal i øvrigt lyde et tillykke og et tak til Barcelona for at redde fodbolden."