Snak

Mere indhold efter annoncen
Yes flot mål af Aubameyang :)
Hvordan fanden kan det straffespark imod Gavi ikke blive dømt? End ikke set igennem af VAR.

Den spanske dommerstand er dybt latterlig
Et enkelt point fra anden pladsen!
Der er godt nok mange 9´ere, som jeg hellere vil have til klubben end Lewandowski.

Bevares, han er øjeblikkelig verdensklasse, men er omvendt også 33 år.

Håber, at man får lukket nogle af de kommercielle aftaler, som rygtes på vej, så man ikke fristes til at afhænde De Jong og på den anden side får nogle fremtidsvinklede indkøb på plads.




Kopieret fra Liverpool-tråden d. 17. maj 2025 : "Her fra skal i øvrigt lyde et tillykke og et tak til Barcelona for at redde fodbolden."
@NickRomano
Raheem Sterling rygtes også til Barcelona.
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Barca indhentede grundige oplysninger på Sterling inden vinter-transfervinduet, hvilket fik klubben til at trække sig fra et evnt. køb dengang.

Jeg tvivler på, at noget skulle have ændret sig.

Sterling er heller ikke noget alternativ til 9´eren som type, og til kanten har Alemany, Xavi & co. forlængst set sig lunest på Raphinha.
Kopieret fra Liverpool-tråden d. 17. maj 2025 : "Her fra skal i øvrigt lyde et tillykke og et tak til Barcelona for at redde fodbolden."
Mon ikke Raphinha overvejede at hælde det straffe i dag forbi mål...

Paradoksalt, at han på den måde selv kan have forhindret sit klubskifte.
Kopieret fra Liverpool-tråden d. 17. maj 2025 : "Her fra skal i øvrigt lyde et tillykke og et tak til Barcelona for at redde fodbolden."
Godt nok noget jammerligt bold de sidste to kampe.
Tirsdag holder klubbens bestyrelse møde omkring bla. aftalen ned CVC samt delsalgene af Barca Store og Barca Corporate, som enkeltvis eller samlet skal sørge for, at der opnås finansiering til at truppen bliver opjusteret.

Der er ikke noget i vejen med Kessié eller A. Christensen, eller Azpilicueta, Marcos Alonso, Lewandowski og Kouboualy, men går styrkelsen af truppen - som med særligt de sidste 4 spillere nævnt, hovedsagligt over ældre spillere, synes jeg ikke, at man når en sammenhængskraft med de helt unge spillere, som der ellers er adskillige af.

Jeg vil gerne beholde De Jong, og Dembélé, samt forstærke truppen med spillere som Gayá, Koundé, Bernardo Silva, Raphinha, Marcos Llorente og eks. Morata, der alle kan bygge bro til de unge spillere.

Og tillykke til Real Madrid med CHL. Fuldt fortjent med den vej de har haft til titlen. Og dejligt at finesse, klasse og teknik kan knægte intensitet og boldpres og alt det verdens bedste, som PRL ikke alligevel helt står for.
Kopieret fra Liverpool-tråden d. 17. maj 2025 : "Her fra skal i øvrigt lyde et tillykke og et tak til Barcelona for at redde fodbolden."
Det var da egentlig ganske oplysende information, dagens bold.artikel om ‘øget turisme’ taget i betragtning.
Morten Olsen: Vi skal huske på, at Danmark er en stor fodboldnation, men et lille land. https://imgur.com/a/NnVu7eA
Annonce