Snak

Mere indhold efter annoncen
Apropos rygter .. Så kan jeg forstå på det hele at Pique er flyttet fra Shakira efter at han har været utro og at det skulle være blevet opdaget .. Nå, det er så hvad det er men onde tunger vil vide at kvinden som er blevet udsat for et sykke med Pique er ingen ringere end Gavis mor..... Det har potentiale til at blive godt og ikke mindst speget ..
Jeg mødte en pige fra Smilets By- og hun var ordentlig G ..
Alle netsites jeg læser, skriver, at hun er 22 år. Hun kan dårligt være Gavis mor så.

---

Hvis man er i stand til at hente Bernardo Silva som erstatning for De Jong, kan jeg godt acceptere byttet, da Silva vil passe perfekt ind i spillestilen.

Ellers er det ærgerligt - og en ridse i Xavis renomme, hvis De Jong ikke kan bruges på den position, hvor han passer bedst - også udtrykt af De Jong selv efter Hollands kamp forleden.

Jeg kan acceptere, hvis De Jong skal bruges som finansieringskilde, men afhændes han, da Busquets foretrækkes på den defensive, og De Jong vælges fra til samme rolle, synes jeg næsten, at man i stedet skulle bede Busquets om at forlade klubben.
Kopieret fra Liverpool-tråden d. 17. maj 2025 : "Her fra skal i øvrigt lyde et tillykke og et tak til Barcelona for at redde fodbolden."
@NickRomano
Keep on Dreaming. Barcelona skal ryste op med minimum €90mio for Bernado Silva.
Selv med salget af De Jong, snakker vi om €50mio eller mere...
Bernado Silva er a Keyplayer og fremtiden for City...
Skal det forstås sådan, at sælges De Jong til Manchester United, falder prisen på Bernardo Silva som afledt effekt med ca. 40 mill. euro ?
Kopieret fra Liverpool-tråden d. 17. maj 2025 : "Her fra skal i øvrigt lyde et tillykke og et tak til Barcelona for at redde fodbolden."
Nej, det skal forståes at City ikke sælger Bernado Silva for under €100mio. Det ville da være fuldstændigt vanvittigt, da City ikke kan undvære ham på midtbanen.

Du kan læse yderligere på City tråden, her uddyber jeg nærmere.
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Hmm, så vælger jeg løsningen med de 50 mill. euro, som du nævnte.
Kopieret fra Liverpool-tråden d. 17. maj 2025 : "Her fra skal i øvrigt lyde et tillykke og et tak til Barcelona for at redde fodbolden."
NickRomano
Hvis i vil have Silva for €50mio, så får vi Pedri med i handlen plus de €50mio. Så har vi en Done Deal.
Måske du forstår min pointe bedre nu???
Pedri er 3. gange så meget værd som Bernardo Silva.

Jeg har forstået det sådan, at sælges De Jong, falder købsprisen på Bernardo Silva til 50 mill. euro.
Kopieret fra Liverpool-tråden d. 17. maj 2025 : "Her fra skal i øvrigt lyde et tillykke og et tak til Barcelona for at redde fodbolden."
Pedri ´s værdi må da være faldet. Knægten er jo langtidsskadet...
Og Silva har bevist at han besidder verdensklasse. Specielt i efteråret 2021...
Hvis Silva på nogen måder ender i Barcelona. Så er det kun fordi Pep, Txiki og Soriano skylder klubben en tjeneste af de helt store :)
Du kan løbe denne liste igennem.

https://www.sport.es/es/galerias/futbol/20220606/20-cracks-caros-precio-mercado-13788712

Ellers god vind ovre i Man. City/Liverpool-tråden.
Kopieret fra Liverpool-tråden d. 17. maj 2025 : "Her fra skal i øvrigt lyde et tillykke og et tak til Barcelona for at redde fodbolden."
Annonce