NickRomano
Hold nu op med at spille fornærmet. Jeg er stadig din ven. Selvom jeg ikke er med på kampe mod Liverpool fanbasen.
City har sq da mere tilfælles med Barcelona end Liverpool.
Liverpool er nogen vi vinder PL mesterskaber over :)
Hold nu op med at spille fornærmet. Jeg er stadig din ven. Selvom jeg ikke er med på kampe mod Liverpool fanbasen.
City har sq da mere tilfælles med Barcelona end Liverpool.
Liverpool er nogen vi vinder PL mesterskaber over :)