Snak

Mere indhold efter annoncen
NickRomano
Hold nu op med at spille fornærmet. Jeg er stadig din ven. Selvom jeg ikke er med på kampe mod Liverpool fanbasen.
City har sq da mere tilfælles med Barcelona end Liverpool.
Liverpool er nogen vi vinder PL mesterskaber over :)
Jeg synes stadig, at det er for dårligt af dig.

Naturligvis er du fri til at afblæse kampene med Liverpool-fansene, men ligefrem at holde med klubben i CHL-finalen...det er under lavmålet.

Du er da også stadig min ven, men i øjeblikket bor du inde i fryseren.
Kopieret fra Liverpool-tråden d. 17. maj 2025 : "Her fra skal i øvrigt lyde et tillykke og et tak til Barcelona for at redde fodbolden."
NickRomano
Du har smidt mig i fryseren sammen med bolden. Husk nu på at jeg er ny på bold.dk. Og jeg lærer også af mine fejl :)
Haha Nick - klasse
Husk Stockholm syndromet findes virkeligt
@Wise1964
Din drillepind.
Jeg har hørt at Marina smutter efter endt transfer vindue :(
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Hvis du vil gøre det godt igen, skal du gå ind i Liverpool-tråden og skrive, at du i virkeligheden - og da det kom til stykket - holdt med Real Madrid i CHL-finalen.
Kopieret fra Liverpool-tråden d. 17. maj 2025 : "Her fra skal i øvrigt lyde et tillykke og et tak til Barcelona for at redde fodbolden."
Ok
Hahaha - hvis du vil gøre det godt igen…..

Nick, kom nu op til overfladen og træk lidt luft ind!
@ Wise

Ja, det kan da godt være, at det er Stockholm-syndromet, som han fejler.

Blå stue faldt i hvert fald lidt til jorden.
Kopieret fra Liverpool-tråden d. 17. maj 2025 : "Her fra skal i øvrigt lyde et tillykke og et tak til Barcelona for at redde fodbolden."
Annonce