Snak

Mere indhold efter annoncen
@kapslock.
Det forklarer hvorfor jeg er skaldet som et æg.
Er det dig Blachmann ?
Jeg tror ikke Blachmann drikker ligeså heftigt som mig.
Jeg har lidt tømmermænd efter landskampen. Så jeg starter med den her.
https://postimg.cc/grcdwbBG
Kig lige over i Man. City-tråden, Hr. Undertegnede.
Kopieret fra Liverpool-tråden d. 17. maj 2025 : "Her fra skal i øvrigt lyde et tillykke og et tak til Barcelona for at redde fodbolden."
Halløjsa
I Liverpool tråden er der flere gange nævnt Gavi som en ønskespiller, og vist også noget kontrakt bøvl.

Kan se han har udløb i juni 2023 hos jer.
Hvorfor har man ikke kunnet finde en ny aftale, eller har man slet ikke åbnet forhandlingerne?

På forhånd tak
Liverpool FC - Y.N.W.A 🕊️His name is Diogo🕊️
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Hans agent har først modtaget tilbuddet for nogle dage siden Hasse.
“Some people believe football is a matter of life and death, I am very disappointed with that attitude. I can assure you it is much, much more important than that.” Bill Shankly
Så jeg har totalt misforstået, at der skulle problemer mellem parterne?
Liverpool FC - Y.N.W.A 🕊️His name is Diogo🕊️
Det tror jeg, mon ikke de når hinanden.
“Some people believe football is a matter of life and death, I am very disappointed with that attitude. I can assure you it is much, much more important than that.” Bill Shankly
Det skulle være underligt, hvis en 17 årig spanier ikke kan finde ud af at lave en kontrakt med Barcelona.
- synes bare der er talt om ham over i vores egen tråd, som en vi skulle gå efter. Det virker som spild af tid, og mere end urealistisk.

I får jeres tråd for jer selv igen!:)
Liverpool FC - Y.N.W.A 🕊️His name is Diogo🕊️
Problemet med Gavi er den tilbudte løn, som Gavi og hans agent ikke er tilfreds med; Barca vil betale en moderat løn de 2 første år af kontrakten, hvorefter lønnen fra år 3 skal stige markant - naturligvis afstemt efter forventningen om, hvornår man igen ikke er belastet af FFP-reglerne.

Jeg tror dog ikke, at Gavi rejser, og selvom rygterne om Liverpool findes, ser man ikke meget til dem i de spanske medier.

Nok er Gavis frikøbsklausul kun på 50 mill. euro, men mon en ordentlig rådgiver anbefaler en så ung spiller et skifte til Pr. League ! Hos Barca vil Gavi kunne blive nurset frem, og han har desuden allerede bevist sig, mens han i England risikerer at forsvinde ud i ingenting - det er for stor en risiko at løbe.

Og at skifte til den stærkeste trup i Pr. League har slet ingen gang på jord.
Kopieret fra Liverpool-tråden d. 17. maj 2025 : "Her fra skal i øvrigt lyde et tillykke og et tak til Barcelona for at redde fodbolden."
Annonce