Snak

Mere indhold efter annoncen
Næsten mere spændende end kampen i sig selv, er det, hvorvidt Xavi starter med Balde mod B. Mûnchen.

Gør han, må det være et endegyldigt bevis på, at Balde har erobret en stamplads.

Gør han ikke, kan Balde stadigvæk være 1. valget, men blot fravalgt til fordel for rutinen - M. Alonso eller Alba - pga. kampens vanskelighed og måske defensive tilgang...så ved vi det blot ikke.
Kopieret fra Liverpool-tråden d. 17. maj 2025 : "Her fra skal i øvrigt lyde et tillykke og et tak til Barcelona for at redde fodbolden."
Meget bemærkelsesværdigt, at alle spillere indtil videre har fungeret under Xavi, og de, som er kommet til for nylig, alle med det samme har indfriet forventningerne.

Ferran Torres og Ansu er vel de eneste steder, hvor der forventeligt vil være et større resultat senere - FT kom sent i gang med sæsonen, og Ansu bliver ført langsomt frem for at undgå at falde i fælden med gentagelsesskader.

Til gengæld har Xavi i den grad "opfundet" Balde, og lader også til at være tilfreds med De Jongs måde at spille 5´eren på, hvilket mindsker afhængigheden af Busquets.

Det er naturligvis ikke gået ubemærket hen, at de foreløbige tabere i kampen om spilletid er Piqué og Alba, men løn og alder taget i betragtning, kunne smalkosten ikke falde mere belejligt.

En træner skal måles på meget; ovenstående er bestemt et af parametrene.
Kopieret fra Liverpool-tråden d. 17. maj 2025 : "Her fra skal i øvrigt lyde et tillykke og et tak til Barcelona for at redde fodbolden."
Er kvalifikation til slutspillet i Champions League også en af parametrene?
Kan holdet vinde de sidste to kampe, så man kan komme til Europa League med oprejst pande i det mindste, så vil det være godkendt.

Har svært ved at se Plzen gøre noget mod Inter.

Så må EL bruges til at få europæisk erfaring for de unge i det mindste, så næste sæson(forhåbentlig i CL) kan bruges til at komme i knockout-fasen.
Kan vi lige tage et øjeblik for at hylde Pique. En legende takker af. Tror han vender tilbage når Laporta ikke vil være præsident længere. Og nok med en stilling i klubben inden.

Stakkels mand dog. Single og arbejdsløs..
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Minder jo om dengang Barça røg ud mod Novelda med en hattrick-hero i form af Madrigal .. Men der er jo ingen lette kampe i denne mytiske Copa del Rey ..

Skidt forsvarsspiel af Alonso ved 3-3 målet og lækkert at Nsue spiller i verdens mest random klub .. Havde aldrig hørt om dem før de kom op af bowlen ..
Jeg mødte en pige fra Smilets By- og hun var ordentlig G ..
Ha ha ha...

Det kan godt være, at der har været sat spørgsmålstegn ved Ferran Torres præstationsniveau over de sidste måneder, men der kan under ingen omstændigheder sættes spørgsmålstegn ved underholdningsværdien i hans slagsmål med Savic i aftes - hvor var det bare ren skolegård.

Udgangspunktet må være 4 dages karantæne.

Til gengæld var der ikke rigtig nogen af de 2 spillere, der tabte slagsmålet, så det kan de i det mindste ikke ærgre sig over.
Kopieret fra Liverpool-tråden d. 17. maj 2025 : "Her fra skal i øvrigt lyde et tillykke og et tak til Barcelona for at redde fodbolden."
Jeg synes i den grad at sådan en attitude har været savnet længe. Det er ikke det smarteste at gøre, men hold kæft hvor er det underholdende.
Ja, det er en anden side af det.

Det er ikke kun underholdning, men i endnu højere grad vindermentalitet, temperament og vilje.

Argentina har lige vundet VM på den vis.
Kopieret fra Liverpool-tråden d. 17. maj 2025 : "Her fra skal i øvrigt lyde et tillykke og et tak til Barcelona for at redde fodbolden."
SuperCopaen i hus, sæsonen er reddet ..
Jeg mødte en pige fra Smilets By- og hun var ordentlig G ..
Annonce