Når man - som Alemany oplyser - har sparet 90 mill. euro på lønninger til Griezmann og Piqué i løbet af indeværende sæson, kan man vel spare op imod det tilsvarende beløb i næste sæsons FFP-regnskab, hvis man får Alba og Busquets af bøgerne.
I sidste uge kunne man læse, at klubben er i ca. 220 mill. euro-underskud i forh. til FFP, men kan man trække de 4 lønninger fra, skal der ikke mange nye sponsorkontrakter, La Liga- og EL-titler til, før man er i balance.
Forhåbentlig er mit regnestykke korrekt, men jeg er bestemt ikke sikker
Barca har brug for større omsætning, ikke færre udgifter.
MAYBE THEY HATE ME BECAUSE I\'M TOO GOOD. -CRISTIANO RONALDO
- Real Madrid