Ansu Fati er selvfølgelig et oplagt bud på en spiller, der vil kunne indbringe noget finansiering, men det er på den anden side også oplagt, at kan man få ham relanceret, er han også en spiller, som vil kunne være en vigtig del af klubben i mange år frem.
Spørgsmålet er i al sin simpelhed nok, hvorvidt han overpræsterede i sin første tid på 1. holdet, eller om det er skaderne, der - måske midlertidigt - har fået ham til at dykke.
Jeg vil godt nok være meget skeptisk ved at sælge ham.
For mig er al den nuværende ventetid - fordi flere af spillerne stadigvæk er for unge - det hele værd, hvis rygraden på holdet mange år frem kommer til at hedde Gavi, Pedri, Balde, Araujo og Ansu Fati.
I øvrigt - med Busquets´ og Albas afsked kan man nu problemfrit indskrive Gavi og Araujo og tildele den længe vented kontraktforlængelse på forbedrede vilkår.
Spørgsmålet er i al sin simpelhed nok, hvorvidt han overpræsterede i sin første tid på 1. holdet, eller om det er skaderne, der - måske midlertidigt - har fået ham til at dykke.
Jeg vil godt nok være meget skeptisk ved at sælge ham.
For mig er al den nuværende ventetid - fordi flere af spillerne stadigvæk er for unge - det hele værd, hvis rygraden på holdet mange år frem kommer til at hedde Gavi, Pedri, Balde, Araujo og Ansu Fati.
I øvrigt - med Busquets´ og Albas afsked kan man nu problemfrit indskrive Gavi og Araujo og tildele den længe vented kontraktforlængelse på forbedrede vilkår.
Kopieret fra Liverpool-tråden d. 17. maj 2025 :
"Her fra skal i øvrigt lyde et tillykke og et tak til Barcelona for at redde fodbolden."