Redigeretman 10. jan 2011
@ DonV
Umiddelbart ser det ud til, at du har læst dig til din beskrivelse af Sakho, da beskrivelsen matcher, hvad jeg selv har læst - jeg har ikke set Sakho i aktion.
Jeg er enig i, at beskrivelsen passer ind i, hvad Barca burde søge til centerforsvaret. Sakho er også så ung, at han vil kunne "trækkes" lidt i forh. til, hvornår Puyol for alvor skal aflastes. En skrivefejl har dog sneget sig ind i dit indlæg, idet Sakho først har kontraktudløb i sommeren 2012 - ikke at det gør nogen forskel.
Sakho ser ekstremt spændende ud, men først må vi afvente og se, hvad Militos møde med klubben - Militos agent skulle dukke op en gang midt i ugen - fører med sig.
Også enig omkring Mascherano, der stille og roligt og på sin egen måde spiller sig nærmere og nærmere holdet. Endnu er det tydeligt, at Busquets er den foretrukne, men omvendt er det tydeligt at se, at Guardiola har tillid til Mascherano, som også er faldet fint i sin rolle lidt på kant af idealopstillingen - at dømme ud fra udtalelser i pressen.
Kopieret fra Liverpool-tråden d. 17. maj 2025 :
"Her fra skal i øvrigt lyde et tillykke og et tak til Barcelona for at redde fodbolden."