Snak

Mere indhold efter annoncen
Og Abidal kan ikke en gang have været i betragtning, da han istedet deltager i konkurrencen "Toughest man in the universe".
Kopieret fra Liverpool-tråden d. 17. maj 2025 : "Her fra skal i øvrigt lyde et tillykke og et tak til Barcelona for at redde fodbolden."
Iøvrigt understregede Villarreals besøg på Bernabéu i aftes, hvorfor Madrid gang på gang få så mange klaps af Barca.

Villarreal jævnt udspillede Madrid i en time af kampen med velkomponeret pasnings- og kombinationsspil centralt på midtbanen, som Madrid slet ikke kunne dæmme op for. Madrids defensive midtbanefolk; 2 af X. Alonso, Lass og Khedira er alt for tunge, langsomme, sløve i vendingen og dårlige til at bryde spillet, mens deres 3 offensive midtbanefolk; Cr. Ronaldo, Di María, Özil og Kaká, slet og ret ikke er dygtige nok defensivt, og heller ikke er i stand til at arbejde bagud i banen tilstrækkeligt - Madrids presspil er lysår efter Barcas.

Derfor vil Barca i de dirkete kampe med Madrid altid "vinde" midtbanen og have oceaner af plads til det spil, som Barca helst vil spille.
Kopieret fra Liverpool-tråden d. 17. maj 2025 : "Her fra skal i øvrigt lyde et tillykke og et tak til Barcelona for at redde fodbolden."
Hvis ikke Linus Hallenius vinder Puskas prisen er der sgu noget galt, det mål var ganske enkelt for sindsygt.

Ikke at de andre var dårlige, slet ikke..
Hvis man er træt af at høre på "Sneijder burde vinde Ballon d´Or, fordi han vandt The Treble omgomg!!!", har en gut på et andet forum skrevet nogle glimrende indlæg, der forklarer, hvorfor det ikke bør være ham.

http://www.barcaforum.co…aled/page17 (nederst på siden)
FC Barcelona
Helt enig Emil. Vindermålet var naturligvis klart top 3, men mener også at Hallenius var en klasse for sig.
Klub top 3: Newcastle,............................... Barcelona Spiller top 3: Ronaldo(fede), Ronaldinho, Romario
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Ha ha.
Lionel Messi is special because he can make something out of nothing. Emile Heskey is unique because he can make nothing out of something.
For at tage en Ballon D´Or-afstemning seriøst for alvor, kræves, at man kender kriterierne for kåringen.

Det synes jeg ikke står klart, og det er da også tydeligt, at folk - lige fra Laudrup over Platini til den almindelige bold.dk-bruger - benytter forskellige parametre for, hvem de foretrækker.
Kopieret fra Liverpool-tråden d. 17. maj 2025 : "Her fra skal i øvrigt lyde et tillykke og et tak til Barcelona for at redde fodbolden."
Enig, Nick.
FC Barcelona
Jeg ville nu egentligt ikke klage hvis Sneijder vandt. Valid kandidat.
Why dont you ask him? Because he doesnt row He doesnt ROW? No, he DOESNT row. Ah. I see what you mean.
I kåringen af den kvindelige Ballon D´Or synes jeg f.eks., at den lækreste skal vinde.

Så det bør blive tyskeren.
Kopieret fra Liverpool-tråden d. 17. maj 2025 : "Her fra skal i øvrigt lyde et tillykke og et tak til Barcelona for at redde fodbolden."
Annonce