Tillykke til vores dejlige lille dreng, han ser ikke helt ud som om han har forstået det.
Snak
Redigeretman 10. jan 2011
Så blev det sgu alligevel Messi. Let the whining begin. Lidt overraskende når man ser på, hvor stor indflydelse VM har haft ved tidligere års kåringer. Men set over hele året, synes jeg stadig han har været den bedste, efterfulgt af Ronaldo og Xavi.
Klub top 3: Newcastle,............................... Barcelona
Spiller top 3: Ronaldo(fede), Ronaldinho, Romario
man 10. jan 2011
Når man vælger Messi, viser man netop, at man vægter det rent fodboldmæssige - og ikke titlerne, hvormed man til fulde retfærdiggør, hvorfor Sneijder ikke havnede i top 3.
Kopieret fra Liverpool-tråden d. 17. maj 2025 :
"Her fra skal i øvrigt lyde et tillykke og et tak til Barcelona for at redde fodbolden."
man 10. jan 2011
NickRomano
I den mandlige Ballon D´Or må den lækreste vel også vinde ifølge dine kriterier eller hvad? Eller det siger dig måske ikke noget...
I den mandlige Ballon D´Or må den lækreste vel også vinde ifølge dine kriterier eller hvad? Eller det siger dig måske ikke noget...
"Vi er bare ikke bedre"
man 10. jan 2011
Messi er da mega hot. Kan næsten udføre det stående blowjob oveni. Win-win, eller...
Why dont you ask him?
Because he doesnt row
He doesnt ROW?
No, he DOESNT row.
Ah. I see what you mean.
tirs 11. jan 2011
Sådan, Redondo69, lad dig endelig ikke kue.
Kopieret fra Liverpool-tråden d. 17. maj 2025 :
"Her fra skal i øvrigt lyde et tillykke og et tak til Barcelona for at redde fodbolden."
Redigeretons 12. jan 2011
http://www.elmundodeport…de-oro.html
Ud fra ovennævnte kriterier var Ballon D´Or-podiet vel på sin plads - det vil sige uden f.eks. Sneijder og Cr. Ronaldo, og tilbage er vel kun at diskutere, hvorvidt Messi skulle vinde over Xavi.
Ud fra ovennævnte kriterier var Ballon D´Or-podiet vel på sin plads - det vil sige uden f.eks. Sneijder og Cr. Ronaldo, og tilbage er vel kun at diskutere, hvorvidt Messi skulle vinde over Xavi.
Kopieret fra Liverpool-tråden d. 17. maj 2025 :
"Her fra skal i øvrigt lyde et tillykke og et tak til Barcelona for at redde fodbolden."
ons 12. jan 2011
Jeg læste et sted at hvis de kun havde talt journalisternes stemmer havde top 3 set sådan her ud:
Snejder > Iniesta > Xavi.
Hvis de kun havde talt landstrænere:
Messi > Iniesta > Xavi.
Snejder > Iniesta > Xavi.
Hvis de kun havde talt landstrænere:
Messi > Iniesta > Xavi.
ons 12. jan 2011
Så står den på Betis i aften, rygterne i de Catalanske aviser siger at Pep sandsynligvis vil spille Ibrahim Afellay fra start, men at han nok ikke kommer til at spille samtlige 90 minutter.
Personligt glæder jeg mig lidt til at se knægten i spil, iøvrigt imod et i mine øjne ganske middelmådigt Betis hold der ikke tilnærmelsesvis ligner skyggen af det hold det var for 5-10 år siden.
Har lige kigget lidt på deres hold, og til trods for at rimeligt godt kendskab til spansk fodbold kender jeg kun omkring en håndfuld af deres spillere.
Personligt glæder jeg mig lidt til at se knægten i spil, iøvrigt imod et i mine øjne ganske middelmådigt Betis hold der ikke tilnærmelsesvis ligner skyggen af det hold det var for 5-10 år siden.
Har lige kigget lidt på deres hold, og til trods for at rimeligt godt kendskab til spansk fodbold kender jeg kun omkring en håndfuld af deres spillere.