Real Madrid slog også Getafe på udebane, og dem er vi 5 mål bedre end.
Når det er sagt, så skal Betis ikke undervurderes. Har set Betis en del gange i år, da jeg altid spiller på dem når de spiller hjemme.
Vil mene de er på niveau med holdene i den nederste halvdel af La Liga.
Specielt hjemme på Estadio Manuel Ruiz de Lopera, der spiller de rigtig godt, og fansene fra den fattige del af Sevilla skal nok give spillerne vinger, og lægge et stort pres på dommeren, så det handler om at få et godt udgangspunkt, så man ikke skal ud i et hårdt returopgør.
Betis satser desværre fuldt ud på pokalen, havde lidt en forhåbning om, at de ville prioritere oprykning højest.
Uanset hvad, så bliver det godt at se Pinto i aktion i aften.
Når det er sagt, så skal Betis ikke undervurderes. Har set Betis en del gange i år, da jeg altid spiller på dem når de spiller hjemme.
Vil mene de er på niveau med holdene i den nederste halvdel af La Liga.
Specielt hjemme på Estadio Manuel Ruiz de Lopera, der spiller de rigtig godt, og fansene fra den fattige del af Sevilla skal nok give spillerne vinger, og lægge et stort pres på dommeren, så det handler om at få et godt udgangspunkt, så man ikke skal ud i et hårdt returopgør.
Betis satser desværre fuldt ud på pokalen, havde lidt en forhåbning om, at de ville prioritere oprykning højest.
Uanset hvad, så bliver det godt at se Pinto i aktion i aften.
Zlatan doesn\'t do auditions