Det er et spændende gamble, så at sige. Hvis 1.(ish)holdet ikke gør deres arbejde godt nok, så optjener de en ekstra kamp. Men jeg kan se at der både er argumenter for og imod. Om ikke andet har spillerne og især Messi fået et godt hvil i højtidsperioden.
Why dont you ask him?
Because he doesnt row
He doesnt ROW?
No, he DOESNT row.
Ah. I see what you mean.