Snak

Mere indhold efter annoncen
Edit: Er jeg den eneste der konsekvent muter den der reklame. Magen til...LORT.


Nej! Man bliver i så uendeligt dårligt humør hver gang den bliver vist.
"En 1-0 sejr på udebane er sådan en nær erotisk oplevelse man gerne vil have flere af!"
Enig, hvilken reklame?
Det bør blive mindst 3 - 0.

Betis har gjort det fortrinligt - og har helt klart La Liga-niveau, men des mere trætte de bliver ( og de har arbejdet hårdt i 1. halvleg ), des mere vil de også falde fra hinanden i 2. halvleg.
Kopieret fra Liverpool-tråden d. 17. maj 2025 : "Her fra skal i øvrigt lyde et tillykke og et tak til Barcelona for at redde fodbolden."
Besynderligt at et af de stærkeste hold vi har mødt i år spiller i Segunda´en .. lidt endnu..
.
Mere indhold efter annoncen
Annonce
.
Ja, det siger du jo Toftlund..

Lidt underligt iøvrigt. De 2 hold der har givet os KLART mest modstand i denne sæson er Hercules og FC København.
Ja, det siger du jo Toftlund..


Tre gange endda.
Hehe, ja det skulle lige slås fast med en treble post.
Jeg undrer mig over i er i tvivl, hehe. Reklamen om video-on-demand. Gys.


IGEN! Grrrrrrraaaaahjhjh! Og så har jeg endda placeret fjernbetjeningen i uden for arms vidde. Fårk.
Why dont you ask him? Because he doesnt row He doesnt ROW? No, he DOESNT row. Ah. I see what you mean.
Annonce