Edit: Er jeg den eneste der konsekvent muter den der reklame. Magen til...LORT.
Nej! Man bliver i så uendeligt dårligt humør hver gang den bliver vist.
"En 1-0 sejr på udebane er sådan en nær erotisk oplevelse man gerne vil have flere af!"
Edit: Er jeg den eneste der konsekvent muter den der reklame. Magen til...LORT.