Snak

Mere indhold efter annoncen
hehe Klejne, var naturligvis den første jeg tænkte på, men kan ikke tage 6eren, så var ikke sikker. Men ja, den er fandme til at få lange løg af og så kommer den hele tiden.
Klub top 3: Newcastle,............................... Barcelona Spiller top 3: Ronaldo(fede), Ronaldinho, Romario
Jeg slipper heldigvis for irriterende reklamer. Til gengæld ser jeg den i elendig kvalitet på et stream. De spanske kommentatorer vejer det lidt op! De er altså bare top underholdende, selv uden billede.
Flasken er fuld og i morgen er ny. Hvem ved hvad.
Kønt er det godt nok ikke, men alle mål tæller.
Så ikke det første mål, men det må næsten have været bedre end det Messi lige lavede
[b]Visca el Barça i Visca Catalunya!![/b] VVV
Jeg elsker Pinto når han ikke er på banen
Jeg kan ærlig talt ikke forstå den her hetz mod lesbiske. Jeg er en kæmpe fan af deres film
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Haha.

Han er da helt ude og skide i ny og næ.
Zlatan doesn\'t do auditions
Messi...Messi...Messi!
[b]Visca el Barça i Visca Catalunya!![/b] VVV
Grande.
Why dont you ask him? Because he doesnt row He doesnt ROW? No, he DOESNT row. Ah. I see what you mean.
Han kunne da godt lige have kastet et ben til Villa.
Zlatan doesn\'t do auditions
Så bliver titlen som verdens bedste lige fejret med et hattrick. Meget passende.
Flasken er fuld og i morgen er ny. Hvem ved hvad.
Annonce