Snak

Mere indhold efter annoncen
Betis´ bagende gider da heller ikke mere nu.
Why dont you ask him? Because he doesnt row He doesnt ROW? No, he DOESNT row. Ah. I see what you mean.
Alves og Pedro!

Fantastisk
[b]Visca el Barça i Visca Catalunya!![/b] VVV
Nej, nu falder Betis da helt fra hinanden.
Gider eller kan ikke ihvertfald..

Godt reageret af Pedro iøvrigt.
Så ruller det....
\"zzzZZzzZzz...\"
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Jeg savner lidt Hugo til at lige fortælle os hvor heldige Barça har været i dag
[b]Visca el Barça i Visca Catalunya!![/b] VVV
Ja, offsidemål, hands all over i eget felt. Det er helt tomt uden.
Why dont you ask him? Because he doesnt row He doesnt ROW? No, he DOESNT row. Ah. I see what you mean.
Ha ha - det er fandeme god underholdning på sådan en onsdag!
Morten Olsen: Vi skal huske på, at Danmark er en stor fodboldnation, men et lille land. https://imgur.com/a/NnVu7eA
God satsning af Pep.

Semi(?)finalepladsen må være hjemme nu.
Zlatan doesn\'t do auditions
Jeg synes rigtigt godt om Pinto, hans jubelscener mm. MEN jeg syntes ABSOLUT bedst om ham når han ikke spiller.

Puuha, hvor giver han mig mange grå hår.
Annonce