Snak

Mere indhold efter annoncen
Og HVOR ER AFELLAY?

Tak Pep. Stand out guy, du er.
Why dont you ask him? Because he doesnt row He doesnt ROW? No, he DOESNT row. Ah. I see what you mean.
Helt enig, jeg havde meget gerne set at Pep gav ham 45 minutter eller mere
Pep er om noget fortaler for "stille og rolig start". Masch fik heller ikke meget love i starten.
Why dont you ask him? Because he doesnt row He doesnt ROW? No, he DOESNT row. Ah. I see what you mean.
Masch fik heller ikke meget love i starten.


Heller ikke i starten.

Xavi har iøvrigt været HELT fantastisk i aftenens kamp, de afleveringer han smider afsted er simpelthen i særklasse.

5-0.. aaaah, det er nu et dejligt resultat.
Howhow! Der stod Love. Kærlighed, da.
Why dont you ask him? Because he doesnt row He doesnt ROW? No, he DOESNT row. Ah. I see what you mean.
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Xavi har været vild i dag af det jeg har set!

Og så scorer Keita...woop woop
[b]Visca el Barça i Visca Catalunya!![/b] VVV
Hold kæft hvor er det flot.

En særdeles mærkværdig kamp; En af de bedste målmandspræstationer jeg længe har set, og alligevel står den 5-0.
Det er nemt at være bagklog, men Pepe gik virkelig ind til den kamp med en for naiv indstilling.

Forsvaret står højt, så der er konstant plads til Messi, Pedro, Villa, og Alves bagved forsvaret.

Flot afsked til Messi.
Zlatan doesn\'t do auditions
Pinto er bindegal...
Hahaha hold kæft det fedt gjort!!
Annonce