Snak

Mere indhold efter annoncen
Det er nu ikke så langt fra sandheden. Hvis vi altså taler andelen af Madrids besiddelse.
Why dont you ask him? Because he doesnt row He doesnt ROW? No, he DOESNT row. Ah. I see what you mean.
Nu har Cr. Ronaldo tabt CHL-finalen med Man. United til Barca, set sig slået 3 gange med Real Madrid af Barca - den ene gang ydmyget totalt, allerede mistet et spansk mesterskab til Barca, godt på vej mod det næste tabte mesterskab, blevet overgået i diverse afstemninger af indtil flere Barca-spillere og set Barca-spillerne vinde såvel Europa- og verdensmesterskab for Spanien uden at Portugal har været blot antydningsvis tæt på noget.

Så Cr. Ronaldo kan vel efterhånden få tildelt sin helt egen bold, som han kan lege med uden at Barca-spillerne kommer og tager den fra ham - som med alt det andet.
Kopieret fra Liverpool-tråden d. 17. maj 2025 : "Her fra skal i øvrigt lyde et tillykke og et tak til Barcelona for at redde fodbolden."
\"Alt er Bastille for den nøgne masse\"
Nick, er der en pointe med denne tirade? Og i så fald, hvorfor skrev du den ikke?

Nu har Cr. Ronaldo tabt CHL-finalen med Man. United til Barca, set sig slået 3 gange med Real Madrid af Barca - den ene gang ydmyget totalt, allerede mistet et spansk mesterskab til Barca, godt på vej mod det næste tabte mesterskab, blevet overgået i diverse afstemninger af indtil flere Barca-spillere og set Barca-spillerne vinde såvel Europa- og verdensmesterskab for Spanien uden at Portugal har været blot antydningsvis tæt på noget.

Jeg ved min tidligere søn er nem at hade. Men hvis der er én af Reals spillere, der helt åbenlyst osse ville kunne gøre en forskel på jeres holdkort, så er det jo ham. Så denne barnlige trang til at nedgøre hans i øvrigt ganske glimrende karriere kan kun tolkes som et tegn på mangel på argumenter.
\"At the end of this game, the European Cup will be only six feet away from you, and you’ll not even able to touch it if we lose. And for many of you, that will be the closest you will ever get. Don’t you dare come back in here without giving your al...
Hvad tror I chancen for at real taber i dag??
Jeg siger 25% chance at de taber (jeg er Barca fan og hader Real)
!!!
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Hvorfor hader du Real?
Luka

0% og Real hader sikkert også dig.
Det er nu også meget nemt at sige, hindsigt is 20/20, du ved.

Men tænk sig at hade Real. Det er jo helt forkert.

Medynk er langt mere plausibelt.
Why dont you ask him? Because he doesnt row He doesnt ROW? No, he DOESNT row. Ah. I see what you mean.
@ Coppell

Hvis du kigger indlæggene over mit, burde du kunne se, at jeg følger op på Klejnes skriverier, og at mit argument er, at uanset hvor godt Cr. Ronaldo har præsteret over de seneste år, har det altid været Barca-spillerne, der er løbet med pokalerne - individuelt som kollektivt.

Det har intet med had at gøre, og er helt urelevant for, hvorvidt Cr. Ronaldo ville kunne gøre en forskel i Barca.

Så længe Guardiola er i Barca, er Bin Laden en mere sandsynlig transfer end Cr. Ronaldo.
Kopieret fra Liverpool-tråden d. 17. maj 2025 : "Her fra skal i øvrigt lyde et tillykke og et tak til Barcelona for at redde fodbolden."
2008?
\"Since 1990 the backpass rule Has been taken away from Liverpool And since that date they\'ve had to wait. So let\'s sing them a song that they fucking hate. 23 years.........Fuck all\"
Annonce