Snak

Mere indhold efter annoncen
Kongen, her i Barca-tråden tæller man kun de år med, hvor Barca og Barcaspillerne har vundet.

\"At the end of this game, the European Cup will be only six feet away from you, and you’ll not even able to touch it if we lose. And for many of you, that will be the closest you will ever get. Don’t you dare come back in here without giving your al...
Det forklarer så, hvorfor gennemsnitsbrugeren i denne tråd, ikke har mange år på bagen.
\"Since 1990 the backpass rule Has been taken away from Liverpool And since that date they\'ve had to wait. So let\'s sing them a song that they fucking hate. 23 years.........Fuck all\"
Cronaldo tuder vel generelt kun over de sidste 2 år hvor han ikke har vundet, og det er som Nick siger fordi der har stået Barca på næsten alt. Sidst der ikke gjorde det var det i 2008 - Og ja, der vandt Cronaldo søreme FIFA World player of the year. Da han spillede på det hold der vandt det meste.

Det hænger vel meget godt sammen?
Det forklarer så, hvorfor gennemsnitsbrugeren i denne tråd, ikke har mange år på bagen.

1 år for dig er 8 i medløber-år. For mange af brugerne her i tråden er det næsten et helt liv.
Var det ikke Casillas han ville have med fremme?

Og nu blev der fremhævet de seneste år som grund til at Ronaldo angiveligt er bitter, da han har tabt og tabt til Barca.
\"Since 1990 the backpass rule Has been taken away from Liverpool And since that date they\'ve had to wait. So let\'s sing them a song that they fucking hate. 23 years.........Fuck all\"
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Af gode grunde forholder jeg mig kun til de sæsoner, hvor Cr. Ronaldo direkte har konkurreret med Barca-spillerne.

Alle ø-årerne er derfor ikke relevante at tælle med.

"Vi-vil-svine-jer-til"-argumentet omkring alderen på brugerne her i tråden må være ganske morsomt - ellers havde joken vel ikke været så gammel, udtrådt og det man altid kan hive frem fra skuffen, når intet andet rigtigt er anvendeligt.
Kopieret fra Liverpool-tråden d. 17. maj 2025 : "Her fra skal i øvrigt lyde et tillykke og et tak til Barcelona for at redde fodbolden."
Pånær lige da han tabte en kamp mod Barca, da han spillede for United selvfølgelig.

Det er korrekt, at kun ungdomskortet er anvendeligt. Som jeres mor siger, man må ikke lyve.

\"Since 1990 the backpass rule Has been taken away from Liverpool And since that date they\'ve had to wait. So let\'s sing them a song that they fucking hate. 23 years.........Fuck all\"
Arh, come on, det var hans sidste kamp i Man. United-trøjen - i princippet var han jo også allerede skiftet til Madrid på tidspunktet, den største europæiske klub-kamp og så tæt på Madrid-skiftet, at kampen naturligvis har relevans i en opremsning af, hvorledes Barca-spillerne har trynet Cr. Ronaldo i de seneste sæsoner.

Før CHL-finalen husker jeg ikke, at Cr. Ronaldo for alvor skulle have krydset klinger med Barca.
Kopieret fra Liverpool-tråden d. 17. maj 2025 : "Her fra skal i øvrigt lyde et tillykke og et tak til Barcelona for at redde fodbolden."
He He - det er "at sætte på plads" argumentationen om igen.
\"Since 1990 the backpass rule Has been taken away from Liverpool And since that date they\'ve had to wait. So let\'s sing them a song that they fucking hate. 23 years.........Fuck all\"
´Før CHL-finalen husker jeg ikke, at Cr. Ronaldo for alvor skulle have krydset klinger med Barca.´

Øh sæsonen forinden?
\"He walked in like he owned the place. Which suggested he probably did.\" - Jack Slate
Annonce