@til alle dem der spørger hvorfor jeg hader Real M
I spørger mig hvorfor jeg hader Madrid???
Jeg tager en sag op af rigitig mange:
Engang lidt før i midten af 1900 tallet skulle Barca spille mod Madrid, og
i barcas omklædnings rum kom Bernabau(dengang præsident for Real M)
som var Francos højrehånd og sagde "at alt skal gå rolig til".(Det betyder at Barca skulle tabe!!!)
Spillerne frygtede deres liv og tabte kampen 11-1.
Og sådan nogen ting har der været gennem hel Madrids
Historie.
I spørger mig hvorfor jeg hader Madrid???
Jeg tager en sag op af rigitig mange:
Engang lidt før i midten af 1900 tallet skulle Barca spille mod Madrid, og
i barcas omklædnings rum kom Bernabau(dengang præsident for Real M)
som var Francos højrehånd og sagde "at alt skal gå rolig til".(Det betyder at Barca skulle tabe!!!)
Spillerne frygtede deres liv og tabte kampen 11-1.
Og sådan nogen ting har der været gennem hel Madrids
Historie.