Snak

Mere indhold efter annoncen
@til alle dem der spørger hvorfor jeg hader Real M

I spørger mig hvorfor jeg hader Madrid???
Jeg tager en sag op af rigitig mange:
Engang lidt før i midten af 1900 tallet skulle Barca spille mod Madrid, og
i barcas omklædnings rum kom Bernabau(dengang præsident for Real M)
som var Francos højrehånd og sagde "at alt skal gå rolig til".(Det betyder at Barca skulle tabe!!!)
Spillerne frygtede deres liv og tabte kampen 11-1.

Og sådan nogen ting har der været gennem hel Madrids
Historie.
@Luka

Dine forældre var sikkert ikke engang født dengang. Du hader måske også alle tyskere...eller?
Klub top 3: Newcastle,............................... Barcelona Spiller top 3: Ronaldo(fede), Ronaldinho, Romario
Haha, fantastisk grundlag.

Min grund.
Deres fans racistiske behandling af den fantastiske, og yderst sympatiske, Faustino Asprilla.
Zlatan doesn\'t do auditions
@Willie

Du bør lige tilføje "og yderst sympatiske" til din Asprilla kommentar:).
Klub top 3: Newcastle,............................... Barcelona Spiller top 3: Ronaldo(fede), Ronaldinho, Romario
@dinho
Ja det har du ret i mine forældre levede ikke på det tidspunkt, og hvad så???
Hvis det ikke var for Madrids yndling, Diktator Franco, ville Madrid rode rundt ved bunden
af La liga eller i toppen af Segunda.
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Jeg er helt enig.

Selv 35 år efter hans død, så er hans stadig den primære grund til, at Real Madrid er at finde i toppen af spansk fodbold.

Det har intet at gøre med deres kontroversielle salg af deres træningsanlæg i 2001.
Zlatan doesn\'t do auditions
Faktisk vil man, hvis man virkelig ser replay-footage, opdage at det er Bernabéu himself der prikker alle deres mål over stregen. Sikke et svin. Jeg hader ham.
Why dont you ask him? Because he doesnt row He doesnt ROW? No, he DOESNT row. Ah. I see what you mean.
Faktisk vil man, hvis man virkelig ser replay-footage, opdage at det er Bernabéu himself der prikker alle deres mål over stregen. Sikke et svin. Jeg hader ham.
Why dont you ask him? Because he doesnt row He doesnt ROW? No, he DOESNT row. Ah. I see what you mean.
@ Kongen

Dine lange indlæg med helt tomt skrivefelt er iøvrigt meget udtryksfulde for dit generelle niveau; intet indhold.
Kopieret fra Liverpool-tråden d. 17. maj 2025 : "Her fra skal i øvrigt lyde et tillykke og et tak til Barcelona for at redde fodbolden."
Hvorfor er tråden nu døbt "Moderator-tråden" ?
Kopieret fra Liverpool-tråden d. 17. maj 2025 : "Her fra skal i øvrigt lyde et tillykke og et tak til Barcelona for at redde fodbolden."
Annonce