Snak

Mere indhold efter annoncen
Har jeg nogensinde påstået andet?

P.s. Apropos nedslidt retorik.
\"Since 1990 the backpass rule Has been taken away from Liverpool And since that date they\'ve had to wait. So let\'s sing them a song that they fucking hate. 23 years.........Fuck all\"
Ja - omkring The Smiths.

Men det er jo så heller ikke fodbold.
Kopieret fra Liverpool-tråden d. 17. maj 2025 : "Her fra skal i øvrigt lyde et tillykke og et tak til Barcelona for at redde fodbolden."
Tror du forveksler The Smiths med Kongen.

Edit: Tilgiv mig dog for, ikke at have behov for at debatere fodbold på et seriøst plan på internettet med børn.
\"Since 1990 the backpass rule Has been taken away from Liverpool And since that date they\'ve had to wait. So let\'s sing them a song that they fucking hate. 23 years.........Fuck all\"
Altså, jeg tilgiver jo altid dine dumheder, så fortsæt du blot med Liverpool-drillerierne, og du har min fulde opbakning.
Kopieret fra Liverpool-tråden d. 17. maj 2025 : "Her fra skal i øvrigt lyde et tillykke og et tak til Barcelona for at redde fodbolden."
Det er bekymrende du bakker op om, at debatere fodbold med børn på internettet, men jeg er altid glad for tilgivelse.
\"Since 1990 the backpass rule Has been taken away from Liverpool And since that date they\'ve had to wait. So let\'s sing them a song that they fucking hate. 23 years.........Fuck all\"
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Dagens navne på rygtebørsen som afløser for Gaby Milito med virkning fra nu i januar eller til sommer; Thiago Silva ( AC Milan ), David Luiz ( Benfica ), Pedro Geromel ( FC Köln ), Domínguez ( Atl. Madrid ), Victor Ruiz ( Espanyol ) og Botía ( Sp. Gijón ), som man i forvejen har en option på.

Mon ikke Mamadou Sakho stadig er 1. prioriteten, selvom franskmanden ikke nævnes i artiklerne i dag !
Kopieret fra Liverpool-tråden d. 17. maj 2025 : "Her fra skal i øvrigt lyde et tillykke og et tak til Barcelona for at redde fodbolden."
Er det her sådan en tråd hvor man må komme med alle sine frustrationer og disse alt med madrid ? så har jeg kun en ting at sige. NICE !!! Jeg har set mange mange indlæg omkring franco osv. Sandheden er faktisk at Styret fra Madrid ikke er meget bedre idag de er stadig så snoppede og fisse fornemme og mener at alle der ikke er fra Madrid/Castilla området ikke fortjener det samme som dem der er derfra Fx. tjener En person der arbejder eller kommer fra madrid en del mere end dem der kommer fra de kanariske øer eller andreprovinser i spanien selv hvis der kommer en uddannet læge fra madrid til Tenrife Fx. tjener han ca 10 procent mere end en læge der er uddannet på tenerife ! bare et eksempel udefra fodbold !
@ Kongen

Alene med din bruger "Kongen" har du skrevet små 15.000 indlæg på et fodbold-site, hvor du ikke finder det værd at diskutere fodbold.

En sådan malplacering må Morrissey næsten have skrevet en sang om.
Kopieret fra Liverpool-tråden d. 17. maj 2025 : "Her fra skal i øvrigt lyde et tillykke og et tak til Barcelona for at redde fodbolden."
@ UDlasPalmas

Nej, svinerne mod Real Madrid skal afleveres i Madrid-tråden.

I den tråd er der også så mange originaler, at du vil finde det morsomt. Arbejder du i psykiatrien, vil du endda kunne buge opholdet i tråden fagligt.

Madrid-tråden er som oftest at finde på side 2 eller 3 under "Klubsnak".
Kopieret fra Liverpool-tråden d. 17. maj 2025 : "Her fra skal i øvrigt lyde et tillykke og et tak til Barcelona for at redde fodbolden."
Præcis. Men det er umuligt at slippe væk.

Og dog. Det er jo meget begrænset, hvor meget andet end startopstillinger, "live" kommentering og links til transferrygter dette site byder på, så umiddelbart frikender det mit manglende behov.

Men hvem vil ikke gerne være inde i en Mozzer-sang?
\"Since 1990 the backpass rule Has been taken away from Liverpool And since that date they\'ve had to wait. So let\'s sing them a song that they fucking hate. 23 years.........Fuck all\"
Annonce