Snak

Mere indhold efter annoncen
Nu nærmer Cesc-tiden sig jo også igen, så skal jeg nok sørge for, at der kommer lidt kød på Arsenal-tråden igen.

Alternativt kan man begynde at gå på opdagelsesrejse i alle deres indforståede spillernavne-forkortelser.
Kopieret fra Liverpool-tråden d. 17. maj 2025 : "Her fra skal i øvrigt lyde et tillykke og et tak til Barcelona for at redde fodbolden."
Farbi bare for at nævne det sjoveste af dem.
Åh ja - forkortelserne. Dem kender kun ægte fans.

Det er en skam, da tråden jo byder på nogle af de mest seriøse brugere.
\"Since 1990 the backpass rule Has been taken away from Liverpool And since that date they\'ve had to wait. So let\'s sing them a song that they fucking hate. 23 years.........Fuck all\"
Jeg troede, at ham Pig´gen var Luxus_Svinet og Liverdrengen, men FF17´s indlæg i nedenstående tråd trækker tilsyneladende et skel mellem de 3 brugere :

http://www.bold.dk/snak/…1&start=800
Kopieret fra Liverpool-tråden d. 17. maj 2025 : "Her fra skal i øvrigt lyde et tillykke og et tak til Barcelona for at redde fodbolden."
Nu har Cesc jo ikke været så dominerende i denne sæson som tidligere, så jeg tror ikke debatten vil nå helt samme niveau som tidligere. Det var nu ellers også episk.
Kenny Dalglish had scouted the young star at Bordeaux, and requested the chairman Jack Walker to begin discussions with the player’s club. He refused, and famously said, “Why do you want to sign Zinedine Zidane when we have Tim Sherwood?”
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Verminator giver nu også indtrykket af noget opkast og diarré.
Kopieret fra Liverpool-tråden d. 17. maj 2025 : "Her fra skal i øvrigt lyde et tillykke og et tak til Barcelona for at redde fodbolden."
Jeg kan dementere, at Liverdrengen skulle være Det Tilbagevendende Svin.
En gyser er at holde med flagermus og ulve. Følg med på Twitter (@VCF__Nordic) & podcast (Valencia Weekly). https://soundcloud.com/valenciaweekly
Du tager helt fejl, Andib.

Hvis først Barca får deres vilje, skal du nok få se rigeligt AA3-forsmåede indlæg.
Kopieret fra Liverpool-tråden d. 17. maj 2025 : "Her fra skal i øvrigt lyde et tillykke og et tak til Barcelona for at redde fodbolden."
Du tager fejl, Andib

For Barca er Cesc den eneste rigtig aftager for Xavi.
Barcelona er umulige at slå - Bernd Schuster
Jeg har ikke forstået, hvem JET og K6 er endnu?
\"Since 1990 the backpass rule Has been taken away from Liverpool And since that date they\'ve had to wait. So let\'s sing them a song that they fucking hate. 23 years.........Fuck all\"
Annonce