Snak

Mere indhold efter annoncen
Koscielny og Jay Emmanuel-Thomas

Tsk, common knowledge.
En gyser er at holde med flagermus og ulve. Følg med på Twitter (@VCF__Nordic) & podcast (Valencia Weekly). https://soundcloud.com/valenciaweekly
K6 er Koscielny. Og JET er Jay-Emanuel Thomas.
\"He walked in like he owned the place. Which suggested he probably did.\" - Jack Slate
He He - tak. Ved dog så stadig ikke, hvem JET er?
\"Since 1990 the backpass rule Has been taken away from Liverpool And since that date they\'ve had to wait. So let\'s sing them a song that they fucking hate. 23 years.........Fuck all\"
Det er der heller ikke noget at sige til. Ungdomspiller.
\"He walked in like he owned the place. Which suggested he probably did.\" - Jack Slate
Jeg forstår slet ikke diskussionen. Har Barcelona fansene her på siden ikke allerede konkluderet, at Cesc missede sin chance i sommer?
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Nej, for Cesc kan altid blive reserve - og nu er han jvnf. præstationerne i denne sæson også blevet væsentligt billigere.
Kopieret fra Liverpool-tråden d. 17. maj 2025 : "Her fra skal i øvrigt lyde et tillykke og et tak til Barcelona for at redde fodbolden."
Ha ha - er han ungdomsspiller og bliver nævnt så meget?

Wenger rules.
\"Since 1990 the backpass rule Has been taken away from Liverpool And since that date they\'ve had to wait. So let\'s sing them a song that they fucking hate. 23 years.........Fuck all\"
Kongen
Aner vi heller ikke, men han er tilsyneladende "hvermandseje", skulle man tro Arsenal-folkene.
En gyser er at holde med flagermus og ulve. Følg med på Twitter (@VCF__Nordic) & podcast (Valencia Weekly). https://soundcloud.com/valenciaweekly
Nick: Og prisen er?
Annonce