Snak

Mere indhold efter annoncen
Det lyder som Neil Mellor om igen.
\"Since 1990 the backpass rule Has been taken away from Liverpool And since that date they\'ve had to wait. So let\'s sing them a song that they fucking hate. 23 years.........Fuck all\"
http://www.youtube.com/w…QZixaQA5CGw

Selv i en dansk serie 5-kamp ville der være i hvert fald 1 tilskuer.
Kopieret fra Liverpool-tråden d. 17. maj 2025 : "Her fra skal i øvrigt lyde et tillykke og et tak til Barcelona for at redde fodbolden."
@ Royal Arsenal

Jeg ved da ikke, hvad prisen bliver.
Kopieret fra Liverpool-tråden d. 17. maj 2025 : "Her fra skal i øvrigt lyde et tillykke og et tak til Barcelona for at redde fodbolden."
Jeg er godt nok også overrasket over at høre hvem JET er. Læser jævnligt med i Arsenal-tråden, og der er op til flere spillere, som jeg ikke ved hvem er.

Nu har jeg dog lært hvem Røvbarberen og JET er indenfor de sidste par dage.

Men Røvbarberen er tilsyneladende ret udbredt, stavekontrollen godtager den i hvert fald.
Zlatan doesn\'t do auditions
"Selv i en dansk serie 5-kamp ville der være i hvert fald 1 tilskuer."

Ja, men nu kan i da sætte ansigt på ham.
Mere indhold efter annoncen
Annonce
JET er lidt en aparte størrelse. Umiddelbart virker han stor som et hus og smidig som en flodhest. Han startede, husker jeg ikke galt, ud i centerforsvaret. Efter det var han back, defensiv midt, offensiv midt, central og venstre midt og nu angriber.

Der er ingen der forventer at han er en messias, men i kraft af sin evne til at spille næsten alle pladser, har man fundet en plads til han på alle hold han har været en del af. Som klippet viser er han solidt bygget og overraskende god teknisk. Når Tosse og de andre alligevel spiller som røv og nøgler, er det ikke underligt at der er mange som gerne vil se hvad han kan byde ind med, nøjagtig som Macheda engang var en mand man turde tale positivt om i United-tråden.
"Jeg ved da ikke, hvad prisen bliver."

Jeg spurgte måske også forkert. Hvad mener du han er værd?
David Luiz lyder i mine øre ret spændende. På højde med Sakho, for selv om Sakho er hurtige, mere aggressiv og dermed bedre i presspillet, er David Luiz meget bedre teknisk.

Bartra minder dog meget om David Luiz, hvorfor Sakho vil være et bedre køb.

Thaigo Silva er også interessant - ellers ser rygterne kedelige ud.
Jeg har aldrig fundet ud af, hvilken AA3-fan Tosse refererer til - der er jo en del muligheder at vælge imellem.
Kopieret fra Liverpool-tråden d. 17. maj 2025 : "Her fra skal i øvrigt lyde et tillykke og et tak til Barcelona for at redde fodbolden."
Viva havde lige sikret United mesterskabet, da man i United-tråden begyndte St have forventninger til ham.

Der er forskel...
\"Since 1990 the backpass rule Has been taken away from Liverpool And since that date they\'ve had to wait. So let\'s sing them a song that they fucking hate. 23 years.........Fuck all\"
Annonce