JET er lidt en aparte størrelse. Umiddelbart virker han stor som et hus og smidig som en flodhest. Han startede, husker jeg ikke galt, ud i centerforsvaret. Efter det var han back, defensiv midt, offensiv midt, central og venstre midt og nu angriber.
Der er ingen der forventer at han er en messias, men i kraft af sin evne til at spille næsten alle pladser, har man fundet en plads til han på alle hold han har været en del af. Som klippet viser er han solidt bygget og overraskende god teknisk. Når Tosse og de andre alligevel spiller som røv og nøgler, er det ikke underligt at der er mange som gerne vil se hvad han kan byde ind med, nøjagtig som Macheda engang var en mand man turde tale positivt om i United-tråden.