Okay, du kender dem selvsagt bedre. Jeg sidder bare hele tiden med en fornemmelse af, at det er svært at finde plads til dem begge i opstillingen. De minder om hinanden, sikkert også pga staturen: De er begge store, lidt tunge i bevægelserne, men gode til at beskytte bolden. Kunne være interessant at se Schick sammen med SES oppe foran, hvis ellers Dzeko skulle have en kamps pause her i slutspurten med både Serie A og CL.
Men, det var også, hvad jeg antog først, da han blev hentet til Roma, at han skulle være en Vice dzeko. Men, de løber faktisk ikke i samme rum, staturen er også vidst det eneste, de har til fælles.
De har også kun spillet 2 kampe,hvor de er startet ind ved siden af hinanden.
Dzeko er dog bedst når han er alene på toppen, med gode wings, der kan cutte ind og smide bolden ind til ham.
SES eller Under/Defrel tror jeg passer bedre til Schick end Dzeko. Jeg tror vi kommer til at se SES-Shick-Under konstellation på onsdag mod Genoa, hvor Roma desværre nok går tilbage til en 4-3-3. Jeg vil nok foretrække 3-4-1-2, hvor enten SES eller Under starter sammen med Shick.