Snak

Mere indhold efter annoncen
@ Ilse

Nu valgte jeg med vilje Corriere dello Sport og deres vurdering – og ikke din eller min farvede vurdering – så det blot havde et strejf af objektivitet.

Jeg kunne også have taget Stadio (primært fokus på Bologna og Fiorentina), Gazzetta dello Sport (primært fokus på Milano) eller Tuttosport (primært fokus på Torino).

Men nu tog jeg netop CdS, der er baseret i Rom og har et primært fokus på Rom-klubberne. Og som har en hang til at se sager i Romas og Lazios favør.

Så mere retfærdigt kan det vel ikke blive for dig.
ACF Fiorentina & Leeds United FC
Der er nogen her der kæmper mod vindmøller.
Hahaha, det har du sgu´ ret i, Acheron.
ACF Fiorentina & Leeds United FC
Nu er jeg ikke ved computeren så kan ikke se gengivelsen af Simeones scoring lige nu, men hvis jeg husker korrekt var simeones brystkasse foran Lazio spilleren og på den måde var simeone offside.

§ 11 - OFFSIDE
Offside-position
Det er ikke i sig selv strafbart at være i offside-position.

En spiller er i offside-position, hvis:
• en del af spillerens hoved, krop eller fødder er på modspillernes banehalvdel (midterlinjen tæller ikke med), og
• en del af spillerens hoved, krop eller fødder er nærmere modspillernes mållinje end både bolden og næstsidste modspiller.

Hænder og arme er uden betydning. Dette gælder for alle spillere, også målmændene.

En spiller er ikke i offside-position, hvis
• han er på linje med næstsidste modspiller, eller
• han er på linje med de to sidste modspillere.

---

Marusic´s fod er på linje med Simeones brystkasse:

https://pbs.twimg.com/media/DbF0BUAWsAkybxZ.jpg:large

Men den er eddermandme close, det erkender jeg.
ACF Fiorentina & Leeds United FC
Dommeren havde generelt en skidt dag i går, og det gik ud over både Fiorentina og Lazio. Som fan af sidstnævnte er det sgu lidt pinligt, at Diaconale efter lige netop denne kamp skal snakke dommere vs. Lazio.

Jeg er for mit vedkommende træt af den vinkel. Jeg undgår gerne så vidt muligt at fokusere for meget på dommerpræstationer, ikke mindst fordi jeg synes, de har et utaknemligt job. Jeg ville ønske, klubben og visse fans begyndte på det samme.

FD, jeg forstår heller ikke, hvorfor du bruger så meget energi på at fortælle, hvor pinlige, du synes, Lazio er. Du er i din gode ret til det, men hvis det frustrerer dig så meget, hvorfor så bruge så meget tid på det?
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Fordi det er en fodboldsite og en Serie A tråd og emnet er brandvarm lige nu?
FC Internazionale - Stadio Giuseppe Meazza Triplete Solo Noi
Fair nok. Jeg synes bare, diskussionen herinde på bold.dk er blevet irrelevant. Der er ingen, der flytter sig det mindste, blandt andet fordi det er blevet en gang "for helvede, de dommere" efterfulgt af "piv piv, hold kæft hvor er I pinlige".
Det kan du have en pointe i.

Normalt skal man også forsøge at nærme sig hinanden - men i det her tilfælde er jeg personligt nok så tæt på jeres holdninger, som jeg kommer.

Som jeg også tidligere har skrevet, så nærer jeg en god sjat sympati for Lazio - ikke mindst da de faktisk spiller noget fedt bold. Det klæder bare ikke klubben, konstant at være i offerrollen.
FC Internazionale - Stadio Giuseppe Meazza Triplete Solo Noi
Tabellen lyver aldrig, men...

Jeg vil s´gu hellere have Benevento i Serie A, end så mange andre hold. Det er de færreste bundhold/små hold/whatever, der tager til San Siro og spiller en god gang, offensiv fodbold.

De rykker stensikkert ned. Formentlig allerede i aften. Men de har været et frisk pust og jeg håber, vi ser dem tilbage om to sæsoner.

NB! Fansene er også fede.
FC Internazionale - Stadio Giuseppe Meazza Triplete Solo Noi
Haha, og så er de Gudhjælpemig foran!
FC Internazionale - Stadio Giuseppe Meazza Triplete Solo Noi
Annonce