https://i.redditmedia.com/AT-fmC4aGGy3IK6oWvY3oXE7aL3rj1HAS0HiwO97zNo.png?w=902&s=0d2994607f4ebb639644641214ae6227
Det her billede viser hvilket hold der løber mest i løbet af kampene. Jeg synes det får Milan´s spillere til at stå i et endnu dårligere lys end før..
Det her billede viser hvilket hold der løber mest i løbet af kampene. Jeg synes det får Milan´s spillere til at stå i et endnu dårligere lys end før..
https://c1.staticflickr.com/9/8599/16255269225_793dd48c0b.jpg