Snak

Mere indhold efter annoncen
Der er jo minimum 40.000. Inter har ofte været på ca. 50.000 og Milan på 45.000 mener jeg.
Ingen tvivl om at reglerne er konstrueret for at favorisere Juventus.
Non rispondo a quelli che odiano la Juve, perché il loro é solo un problema psicologico. 36 ★ ★ ★
Så er det jo et spørgsmål om man synes de regler giver mening.

Hvor ofte sidder der egentlig omkring 40.000 på san Siro / meazza?


Sjældent. Vi snittede 65 tusinde sidste sæson der var normale tilstande, hvilket var det femte højeste i Europa.
La prende Vecino.
Fair nok. Jeg kunne ikke finde noget omkring gennemsnitlige tilskuerantal i serie a ved hurtig søgning.
Kan du evt linke til Inter havde 65.000 i snit sidste sæson?

Jeg synes ofte at man høre om gamle store stadions i Italien der ikke er i nærheden af at fylde kapaciteten ud (fx olimpico). Samtidig skrev en interfan for 2 sider siden, at jeres stadion var overdimensioneret, hvilket jeg forstod som alt for stort ift antal tilskuere.

Jeg har altid synes reglerne omkring stadion, halv kapacitet SAMTIDIG med coronapas er helt hen i vejret, men oplever at 98% af bolds brugere synes at det har været det mest normale i verdenen, så skønt at havde fundet de sidste 2 % der deler min holdning :)

Jeg begriber så ikke, at jeres stadion med plads til 80.000 ikke skulle kunne holde 1 meters afstand og samtidig lukke flere ind end Max 33 %. Men det må nok skyldes det Gusten skriver..
la vecchia signora
La prende Vecino.
Mere indhold efter annoncen
Annonce
https://mobil.bold.dk/fodbold/italien/serie-a/2018-2019/

Man skal ikke lede længere end på samme side som vi debatterer for at finde tilskuertal.

Her har jeg dog svært ved at se et snit på 65.000 selvom Inter generelt ligger højest på listen.
Observatøren: på selv samme side kan man se at det er for 18/19 sæsonen, hvorfor det kan være svært at se et snit på 65.000 ;). (Som så iøvrigt er 62.000 hvis ret skal være ret)
la vecchia signora
Du kan jo heldigvis selv vælge hvilken sæson du vil kigge på, øverst inde i linket ;)
Jeg linkede til 18/19 sæsonen da det var den seneste sæson som ikke var ramt af corona (så vidt min hukommelse rækker).

Men jeg kan se på det hele at tilskuertallene på bold ikke stemmer helt overens med OC´s link. Så jeg er ikke helt sikker på, om man kan stole på tallene alligevel.
.
la vecchia signora
Annonce