Snak

Mere indhold efter annoncen
Ifølge TV2 forhandles der fortsat om rettighederne.
Vincere non e importante. E l'unica cosa che conta! 90 anni di Agnelli, una storia di trionfi - Grazie Avvocato
Indtil videre har jeg opsagt abonnementet. Håber at nogen vil gribe muligheden for at vise Serie A. Alt andet lige skulle man tro at interessen vil være stigende efter at Italien vandt EM 2020.
Mon ikke også interessen for La Liga vil dale uden Messi?
Men desværre kan vi sige om det om den generelle danske interesse uden Eriksen.
Nu er Eriksen jo ikke fortid i støvlelandet endnu, og der er også Damsgaard hos Sampdoria plus andre.
Insigne ligner en færdig mand hos Napoli og skulle være til salg for omkring 25 mio Euro.
Spændende hvor han ender.
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Ja så har jeg heller ikke TV2 Play mere.

Jeg venter dog lige og ser hvad der sker.
Kenny Dalglish had scouted the young star at Bordeaux, and requested the chairman Jack Walker to begin discussions with the player’s club. He refused, and famously said, “Why do you want to sign Zinedine Zidane when we have Tim Sherwood?”
@gasbarroni
Så TV2 forhandler stadig om serie a rettighederne? Hvor kan man søge info henne?
Jeg havde ikke lige gennemskuet, at TV2 ikke har forlænget deres Serie A-rettigheder, øv. Det kunne de godt lige have givet besked om via mail eller lignende. Hvis man, som jeg, er lidt bekvemt anlagt, har man ikke lige fået annulleret sit TV2 Play-abbo i juni, juli og august, fordi fodbolden ruller igen på et tidspunkt.

Og det ved TV2 selvfølgelig udmærket godt, og derfor er det en lidt noller måde af dem at drive forretning på, vil jeg mene. Selvom de ikke driver en velgørenhedsforetning. Når de sikrer sig en rettighed er det under stor ståhej, når de mister en forbigås det i stilhed.
@Pirlo21

Jeg har bare spurgt dem, hvad status er.
Vincere non e importante. E l'unica cosa che conta! 90 anni di Agnelli, una storia di trionfi - Grazie Avvocato

Insigne ligner en færdig mand hos Napoli og skulle være til salg for omkring 25 mio Euro.
Spændende hvor han ender.


De rygter er der hver sæson. Jeg tror 100 procent på at han fortsætter hos Napoli.
Forza Napoli Sempre!
Annonce