Jeg havde ikke lige gennemskuet, at TV2 ikke har forlænget deres Serie A-rettigheder, øv. Det kunne de godt lige have givet besked om via mail eller lignende. Hvis man, som jeg, er lidt bekvemt anlagt, har man ikke lige fået annulleret sit TV2 Play-abbo i juni, juli og august, fordi fodbolden ruller igen på et tidspunkt.
Og det ved TV2 selvfølgelig udmærket godt, og derfor er det en lidt noller måde af dem at drive forretning på, vil jeg mene. Selvom de ikke driver en velgørenhedsforetning. Når de sikrer sig en rettighed er det under stor ståhej, når de mister en forbigås det i stilhed.