Jeg tror desværre mest på Frosinone som anden direkte oprykker fra Serie B. Når mandagens hjemmekamp mod tabeltopperne fra Empoli er overstået venter et noget lettere restprogram end Parmas og Palermos.
Snak
søn 22. apr 2018
Juventus-Napoli er virkelig en fed kamp for den neutrale seer. Hvis Napoli skulle gøre det uventede og vinde, er mesterskabskampen helt åben igen - Juventus mangler trods alt både Inter og Roma ude, som begge kæmper hårdt for at kvalificere sig til CL. Også selvom Roma på det tidspunkt formentlig har tankerne på CL-finalen.
Hvis Napoli skulle vinde, er Juventus død og pine nødt til at gå efter sejren mod Inter på lørdag. Hvis Juventus derimod skulle vinde dagens kamp, så vil de muligvis ikke stille sig helt utilfredse med et X mod Inter. Selvfølgelig lægger Juventus sig ikke ned mod hverken Inter eller Roma, dertil er de for professionelle, men man skal nok ikke helt underkende motivationsfaktoren i opgørene mod de to rivaler.
Alt i alt er det en fornøjelse, at kampen om Scudettoen og de placeringer, som giver europæiske pladser, tilsyneladende er åben helt til det sidste.
Hvis Napoli skulle vinde, er Juventus død og pine nødt til at gå efter sejren mod Inter på lørdag. Hvis Juventus derimod skulle vinde dagens kamp, så vil de muligvis ikke stille sig helt utilfredse med et X mod Inter. Selvfølgelig lægger Juventus sig ikke ned mod hverken Inter eller Roma, dertil er de for professionelle, men man skal nok ikke helt underkende motivationsfaktoren i opgørene mod de to rivaler.
Alt i alt er det en fornøjelse, at kampen om Scudettoen og de placeringer, som giver europæiske pladser, tilsyneladende er åben helt til det sidste.
søn 22. apr 2018
Sassuolo vil også være godt Lentini, de har fine offensive talenter, der måske kan løfte sig endnu mere under en som Zerbi. Desuden må flere klubber gerne kigge efter flere trænere som Zerbi & Inzaghi brødrene, der har en offensiv profil. Så Maran lignende typer kan blive smidt væk fra ligaen.
Daje!
Redigeretsøn 22. apr 2018
Udinese flirter efterhånden kraftigt med en nedrykning. Voldsomt som de er gået i stå.
https://www.youtube.com/watch?v=Q5dWqGXqOkk
søn 22. apr 2018
Ja de har tabt 11 kampe i træk nu..trænere i Serie A er blevet fyret for langt mindre end den stime af nederlag de har nu.
Men okay i de sidste 4 kampe har de Benevento, Inter, Hellas og Bologna. Der skal de altså hente 6 point og hvis de gør det tror jeg de bliver oppe.
Men okay i de sidste 4 kampe har de Benevento, Inter, Hellas og Bologna. Der skal de altså hente 6 point og hvis de gør det tror jeg de bliver oppe.
https://c1.staticflickr.com/9/8599/16255269225_793dd48c0b.jpg
søn 22. apr 2018
Og så er Benevento rykket ned. Jeg kommer sgu til at savne dem lidt.
https://c1.staticflickr.com/9/8599/16255269225_793dd48c0b.jpg
søn 22. apr 2018
Oddos pts gnmsnit i Serie A må være styrtende lavt efter hans periode i Pescara og nu Udinese.
søn 22. apr 2018
Det er den 3. dårligste stime i Serie A-historien, kun overgået af Benevento med 14 nederlag i streg i indeværende sæson (en stime, der stoppede ved, at målmand Brignoli udlignede til 2-2 i 5. minuts tillægstid i kampen mod Milan) og Brescia med 15 i streg i 1994/95. Alligevel skal meget gå galt for dem, for at de skal rykke ned.