Nogen der tænker at oprette en pulje/gruppe på holdet.dk?
Snak
lør 14. aug 2021
Sig gerne til hvis der er noget, jeg ikke er obs på. Har ikke haft et hold på holdet.dk i mange år.
lør 14. aug 2021
Er det normalt, at ligarettigheder forhandles helt op til sæsonstart? Tænker self på serie a og tv2/play.
lør 14. aug 2021
Det er sket et par gange, så vidt jeg husker. Og hvis jeg ikke tager fejl, engang også et par kampe inde i sæsonen.
lør 14. aug 2021
Jeg synes også jeg husker, at det tidligere er sket inde i sæsonen. Der skal bare komme styr på det.
Kenny Dalglish had scouted the young star at Bordeaux, and requested the chairman Jack Walker to begin discussions with the player’s club. He refused, and famously said, “Why do you want to sign Zinedine Zidane when we have Tim Sherwood?”
lør 14. aug 2021
Går ud fra at I vælger betalingsløsningen til holdet.dk?
Kenny Dalglish had scouted the young star at Bordeaux, and requested the chairman Jack Walker to begin discussions with the player’s club. He refused, and famously said, “Why do you want to sign Zinedine Zidane when we have Tim Sherwood?”
lør 14. aug 2021
For at oprette en pulje skal man betale.
Så gik ud fra at det var med fri udskiftning og ja så koster det 69/79kr
Man kan også deltage gratis, men med kun 3 udskiftninger og et transfervindue der ikke er færdigt, bliver det nok svært.
- PS til andre, man kan altid oprette et hold og vælge tilfældige spillere. Man kan skifte helt op til første kamp. Jo flere, jo bedre
Så gik ud fra at det var med fri udskiftning og ja så koster det 69/79kr
Man kan også deltage gratis, men med kun 3 udskiftninger og et transfervindue der ikke er færdigt, bliver det nok svært.
- PS til andre, man kan altid oprette et hold og vælge tilfældige spillere. Man kan skifte helt op til første kamp. Jo flere, jo bedre